بازیکن شیلیایی جدید شیاطین سرخ پس از نهایی شدن انتقالش به اولدترافورد از خجالت پیشکسوتان منتقد تیم سابقش درآمد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکسیس سانچس ساعاتی پس از امضای قراردادش با منچستریونایتد، از بازیکنان سابق آرسنال به خاطر اظهارنظرهای اخیرشان انتقاد کرد.

یکی از این بازیکنان تیری آنری بود، کسی که ماه گذشته بعد از پیروزی آرسنال برابر کریستال پالاس با زیر سؤال بردن اتحاد بازیکنان این تیم مدعی شد اینکه برخی از آنها برای گلزنی الکسیس سانچس شادی نکردند، نشانه‌ای از بروز اختلافات داخلی در رختکن توپچی‌ها بوده و شاید به همین دلیل سانچس تمایلی به ماندن در ورزشگاه امارات نداشته است.

سانچس بعد از کامل شدن پروسه انتقالش به اولدترافورد در پیامی در اینستاگرام از هم‌تیمی‌هایش در آرسنال و هواداران این تیم تشکر کرد اما به افرادی که در هفته‌های اخیر تعهد او نسبت به آرسنال را زیر سؤال برده بودند طعنه زد.

سانچس گفت: برخی افراد (بازیکنان سابق آرسنال) بدون آنکه هیچ اطلاعی از اتفاقات رخ داده در داخل باشگاه داشته باشند، حرف‌هایی زده‌اند که باعث ضربه خوردن باشگاه شده است. من باید بگویم که همیشه با صد درصد توانم برای آرسنال بازی کرد‌ه‌ام، حتی تا آخرین روز حضورم که از سرمربی خواستم مرا در ترکیب قرار دهد چون می‌خواستم در بازی تیم سهیم باشم.

سانچس اگرچه به شخص خاصی اشاره مستقیم نکرد اما وقتی داشت برای دلایلش برای ترک آرسنال را توضیح می‌داد، از گفت‌و‌گویش با آنری به عنوان یکی از این دلایل یاد کرد.

او ادامه داد: یادم هست یک روز با آنری که یکی از بازیکنان تاریخی آرسنال است گفت‌و‌گویی داشتم، کسی که خودش هم به دلیلی مشابه این تیم را ترک کرد و حالا نوبت من است. توپچی‌ها بابت همه چیز ممنونم. از شما هواداران هم که همیشه اسم مرا فریاد می‌زدید تشکر می‌کنم. من هرآنچه در آرسنال بردم را به شما تقدیم می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.