بازیکن برزیلی سابق تیم‌های فوتبال میلان، منچسترسیتی و رئال مادرید ادامه دوران بازیگری‌اش را در یکی از تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال ترکیه سپری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آس اسپانیا، باشگاه سیواس‌اسپور ترکیه با انتشار پیامی در صفحه خود درتوئیتر از جذب روبینیو، ستاره برزیلی سابق خط حمله تیم‌های فوتبال رئال مادرید، میلان و منچسترسیتی خبر داد.

روبینیوی ۳۳ ساله که فصل گذشته برای تیم اتلتیکو مینیرو برزیل توپ می‌زد و بهترین بازیکن این تیم در لیگ برزیل لقب گرفت، در حالی راهی سوپرلیگ ترکیه می‌شود که هنوز از اتهام شراکت جرم در تعرض گروهی به یک شهروند آلبانیایی در سال ۲۰۱۳ (سالی که در میلان توپ می‌زد) تبرئه نشده است، اتهامی که دادگاهی در شهر میلان ایتالیا آن را تأیید کرده و به موجب آن برای بازیکن سابق سانتوس ۹ سال حبس در نظر گرفته است. این بازیکن برزیلی اما هنوز می‌تواند نسبت به این حکم فرجام خواهی کند، پروسه‌ای که به پایان رسیدن آن ممکن است بیش از یکی دو سال به طول بینجامد.

بعد از اتمام قرارداد روبینیو با اتلتیکو مینیرو، چند باشگاه از جمله سانتوس خواهان جذب او شدند اما ترجیح داده به سوپرلیگ ترکیه برود تا از جنجال‌هایی که درباره پرونده قضایی‌اش وجود دارد فاصله بگیرد.

طبق اعلام سایت باشگاه سیوا‌س‌اسپور، روبینیو فردا (سه‌شنبه) در ترکیه خواهد بود تا پای برگه قراردادش با این باشگاه را امضا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.