دروازه‌بان نفت آبادان گفت:‌ امروز مقابل ذوب‌آهن خوب بازی نکردیم‌ اما نتوانستیم حداقل بازنده نباشیم.

دروازه‌بان نفت آبادان گفت:‌ امروز مقابل ذوب‌آهن خوب بازی نکردیم‌ اما نتوانستیم حداقل بازنده نباشیم. به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،‌ سوشا مکانی پس از شکست دو بر یک نفت آبادان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: امروز ما بازی خوبی انجام ندادیم، در حمله نتوانستیم موقعیت‌های زیادی داشته باشیم. ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم یکی از تیم‌های موفق بوده و امروز هم بازی خوبی به نمایش گذاشت. ما می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم حداقل بازنده نباشیم.

وی در مورد اینکه یک صحنه تک به تک از مهاجم حریف گرفت‌، گفت:طبیعتا وظیفه من توپ گرفتن است و اگر می‌توانستم بر روی دو گل هم عملکرد بهتری نشان می‌دادم. فوتبال همین است یک زمانی شما می‌توانید بهترین سیر را داشته باشید و یک روز دیگر شانس با شما نیست.

دروازه‌بان نفت آبادان گفت: خوشبختانه همه چیز خوب است و اگر بتوانیم این خوب بودن را همراه با نتیجه کنیم بهتر می‌شود. بازی مهمی با استقلال در جام حذفی داریم، مردم آبادان هم خیلی خوب از ما چه در شکست‌ها و چه در پیروزی‌ها حمایت می‌کنند. 

وی در مورد اینکه روی گل اول اعتراض زیادی به مدافعان‌تان داشتید،‌گفت: معترض نبودم اما ما یک بحثی داریم که می‌توانیم برخی اوقات عملکرد بهتری داشته باشیم. در گل اولی که خوردیم اگر مهاجم حریف تأثیر نمی‌گذاشت توپ به اوت می‌رفت و وارد دروازه نمی‌شد. من به خوبی جلو آمدم و زاویه را تنگ کردم اما اگر یک مقدار باهوش‌تر بودیم اجازه نمی‌دادیم توپ به مهاجم حریف برسد. 

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم بازی‌های خانگی را ببریم و در انتهای فصل جایگاه خوبی را در جدول داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.