اولین دوره مسابقات فوتسال گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو با حضور ٦ تیم برگزار می شود.

اولین دوره مسابقات فوتسال گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو با حضور ٦ تیم برگزار می شود. به گزارش خبرگزاری فارس، حمید استیلی مدیر برگزاری این دوره از مسابقات در تشریح برگزاری این رقابت ها گفت: با توجه به حادثه دلخراش سال گذشته در ساختمان پلاسکو که تعداد زیادی از آتش نشانان جان خود را در راه خدمت به هموطنان عزیزمان از دست دادند تصمیم گرفتیم با حضور چهره های مطرح هنری، ورزشی، سیاسی و رسانه ای کشور اولین دوره جام یادواره شهدای آتش نشان را برگزار کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم های آتش نشانی ، مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و شهرداری تهران، ستارگان هنر، رسانه ورزش و تیم پارسینه در این مسابقاات حضور خواهد داشت گفت: این بازی ها از روز اول تا چهارم بهمن ماه سالجاری در محل مجموعه ورزشی فرهنگسرای رسانه واقع در میدان قبا منطقه ٣ با حضور خانواده‌های معزز شهدای آتش نشان برگزار می شود. 

وی ادامه داد: این رقابت ها در دو گروه ٣ تیمی برگزار خواهد شد که تیم های اول هر گروه دیدار فینال و تیم های دوم هر گروه نیز برای رده بندی و مقام سوم ، چهارمی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برنامه برگزاری این مسابقات به شرح زیر است:

* یکشنبه اول بهمن:

 - رسانه ورزش - آتش نشانان - ساعت ۱۶ 

- پارسینه - ستارگان هنر - ساعت ۷

* دوشنبه ۲ بهمن:

- آتش نشانان - منتخب شهرداری و شورای شهر - ساعت ۱۶

- پارسینه - مجلس شورای اسلامی - ساعت ۱۷ 

* سه شنبه ۳ بهمن:

- منتخب شورای شهر و شهرداری - رسانه ورزش - ساعت ۱۶ 

- مجلس شورای اسلامی - ستارگان هنر - ساعت ۱۷

* چهارشنبه ۴ بهمن:

برگزاری دیدار فینال و رده بندی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.