علی دایی می‌گوید با وجود اینکه استقلال با آمدن شفر متحول شده اما تیمش سه امتیاز را می‌خواهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال حاضر شد و اظهار کرد: فردا بازی خیلی مهمی داریم. استقلال تیم بزرگی است. آنها از زمان آمدن شفر گل نخورده‌اند و کیفیت بازی‌شان بهتر شده است. این تیم بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و تحولی در نحوه بازی استقلال رخ داده است.

او ادامه داد: ما تاکنون سعی کرده‌ایم علی‌رغم مشکلات خوب بازی کنیم. فردا هم برای یک امتیاز به میدان نمی‌رویم بلکه سه امتیاز را می‌خواهیم‌. می‌دانیم که بازیکنان‌مان توانایی بردن استقلال را دارند.

سرمربی سایپا درباره احتمال جدایی محمد عباس‌زاده گفت: نساجی به باشگاه ما نامه داده و عباس زاده با من صحبت کرده است. او مشکلات خانوادگی دارد و زندگی در تهران برایش سخت است. دنبال جذب یک مهاجم هستیم که اگر بتوانیم این کار را بکنیم به عباس زاده اجازه خروج خواهیم داد. کسی را به زور نگه نمی داریم.

علی دایی درباره انتصاب محمد دادگان به عنوان مدیر باشگاه‌های زیر نظر وزارت صنایع بیان‌ کرد: من نمی‌توانم در این رابطه صحبت کنم. من مسئول فنی سایپا هستم. آقای دادگان بزرگ ما است و جزو کسانی است که من افتخار داشتم در دوران مدیریت ایشان برای تیم‌ ‌ملی بازی کنم. من از روال این مسائل خبر ندارم. ما متاسفانه نتوانستیم زمین خود را تغییر دهیم. تیمی که نه هوادار و نه زمین برای تمرین و نه وضع مالی مناسبی دارد نمی‌تواند به طور مطلق موفق شود. ما فردا (جمعه) مقابل استقلال بازی داریم و تنها ۳۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌ایم که این در هیچ کجای دنیا رایج نیست. مدیریت کارخانه در حال تلاش است تا بتواند مشکلات ما را حل کند، اما تاکنون موثر نبوده است. هر مربی دوست دارد در آرامش کار کند، اما تاکنون برای ما در این چهار ، پنج سال این گونه اتفاق نیفتاده است.

او درباره حضور بازیکنان و لژیونرها در حوزه خلیج فارس، خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم خودم را جای بازیکنان بگذارم. بازیکنان نمی‌توانند مشکلات خود را بگویند. شاید هر بازیکنی که به کشورهای حوزه خلیج فارس می‌رود مشکلات خاص خودش را داشته باشد. می دانم منظور شما آقای طارمی است. من خودم مشکل مالی داشتم که به قطر سفر کردم و برای تیم‌های قطری بازی کردم. بهترین تصمیم گیرنده برای یک بازیکن خود اوست. کاری ندارم که در ترکیه برای طارمی چه اتفاقی افتاد ولی هنوز پرونده این بازیکن در کشور ما باز است، اما خود بازیکن شرایط را می سنجد و برای خود تصمیم می‌گیرد. طارمی شرایطی دیده است که فوتبالش را در قطر ادامه‌ دهد که به نظر او بهترین تصمیم را گرفته است. ما نمی توانیم در تصمیم بازیکن دخالت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.