تیم فوتبال ایتالیایی مشتاق است تا ژائو ماریو که در تیمشان هماهنگ نشده را با میخیتاریان که به نظر شرایط پیچیده‎ای در یونایتد دارد معاوضه کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کوریره دلواسپرت، روزنامه ایتالیایی چاپ رم خبر داده تیم فوتبال اینترمیلان تصمیم دارد هنریک میخیتاریان را از منچستریونایتد به خدمت گیرد و در ازای او ژائو ماریو را به تیم مورینیو بفرستد.

لوسیانو اسپالتی، سرمربی نراتزوری روز سه‎‏شنبه جلسات متعددی با سران باشگاه برگزار کرد تا درباره سیاست‎های ترانسفر زمستانی باشگاه به توافق برسند. یکی از موضوعات بحث هم ژائو ماریو بود که در تیم ایتالیایی دقایق بازی زیادی به او نمی‏‌رسد و به همین دلیل باشگاه به دنبال انتقال قرضی یا فروش او است.

همچنین گفته می‏‌شود پاری‎سن ژرمن هم مشتاق جذب این بازیکن است، اما اینتر میخیتاریان را می‎خواهد و به همین دلیل درصدد است با یونایتد وارد مذاکره شود.

ملی‎پوش ارمنی ۲۹ سال سن دارد و منچستریونایتد برای خریدش به دورتموند در تابستان ۲۰۱۶ مبلغ ۴۲ میلیون یورو پرداخته است. اما به نظر او در اولدترافورد آن طور که باید هماهنگ نشده است و در ۲۱ بازی برای این تیم ۲ گل زده و ۶ پاس گل داده است.

اینتر هم تابستان گذشته برای خرید ژائو ماریو ۴۰ میلیون یورو پرداخت و در نتیجه این جابه‎جایی می‎تواند صورت گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.