پیشکسوت آبی پوشان گفت: بازی با تراکتورسازی یکی از سخت ترین دیدارهای نیم فصل دوم است و پیروزی در آن بازی موقعیت استقلال در بالای جدول را تثبیت می‌کند.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل تراکتورسازی بیان داشت: امیدوارم جو این بازی متاثر از دیدار جنجالی تراکتورسازی در تهران مقابل پرسپولیس نباشد. استقلال همواره سعی در احترام متقابل به تیم حریف و هوادارانش داشته و ما این موضوع را در دیدارهای گذشته ثابت کردیم.

وی افزود: دو تیم تراکتورسازی و استقلال آنقدر توانایی دارند که بر پایه توانمندی بازیکنان شان بتوانند نتیجه بازی را بگیرن. استفاده از شرایط میزبانی هم حق تیم تراکتورسازی و یا هر تیم دیگری است اما این فضای میزبانی نباید آکنده به حاشیه باشد. هر دو تیم پتانسیل نمایش بازی جوانمردانه و با کیفیت بالای فنی را دارند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به محرومین دو تیم بیان داشت: فکر می کنم از این حیث هم توازن بین دو تیم برقرار باشد و هر یک از دو تیم دو بازیکن تاثیرگذارشان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. من در مورد استقلال صحبت می‌کنم و معتقدم ما در این تیم بازیکنان خوبی داریم که قادرند جای خالی بازیکنان اصلی را پر کنند. اصلا بازیکنان ما آنقدر به هم نزدیک هستند که اصلا نمی‌توان به آنها ذخیره گفت. مگر می‌شود با داشتن پژمان منتظری و فرشید اسماعیلی نگران غیبت چشمی و جباروف بود.

نوری در خصوص اخطار جباروف و فضایی که پیرامون او درست شده بیان داشت: جباروف یک بازیکن کاملا حرفه‌ای است. او همانقدر که کیفیت بازی‌اش بالاست رفتار و اخلاق حرفه‌ای دارد و قطعا برای رفتن به تعطیلات خودش را سه اخطاره نکرده. ای کاش رسانه‌ها هم در این خصوص با اطلاعات بیشتری به افکار عمومی خوراک بدهند. در آموزه‌های دینی و مذهبی ما این است که حتی اگر از یک چیز هم مطمئن هستیم قضاوت نکنیم و با آبروی افراد بازی نکنیم. باید قضاوت را برای اهل قضاوت گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.