هافبک پرسپولیس گفت: به یک پیروزی خوب دست پیدا کرده و جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید امیری پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خیلی خوبی بود. هر دو تیم تلاش خوبی از خود انجام دادند و ما توانستیم با شایستگی این بازی را به پیروزی به پایان رسانده و ۳ امتیاز را از آن خود کنیم.

وی تاکید کرد: تراکتورسازی هم تلاش زیادی کرد اما نتوانست مقابل قدرت پرسپولیس دوام بیاورد و این ما بودیم که به امتیازات لازم این بازی دست پیدا کردیم.

امیری در پاسخ به این سئوال که آیا مصدومیتت به طور کامل برطرف شده و در شرایط خوبی قرار دارید، گفـت: خوشبختانه از آمادگی کاملی برخوردارم و تمام هدفم این است که بتوانم در موفقیت های پرسپولیس سهمی کوچک داشته باشم.

وی در خصوص شعارهایی که هواداران علیه یکدیگر سر می دادند گفت: متاسفانه این مسائل باعث می شود تا زیبایی های فوتبال از بین برود. هواداران باید قبول کنند که فوتبال برد و باخت دارد و نباید علیه یکدیگر شعار داده و یکدیگررا مورد توهین قرار دهند.

امیری در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس می خواهد امسال هم همانند سال گذشته قهرمان لیگ شود بنابراین همه تلاش می کنیم تا بتوانیم با قهرمانی در لیگ هفدهم دل هواداران را شاد کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.