سرمربی استقلال گفت: بازیکنان خوبی داریم و باشگاهی که این بازیکنان را بخواهد، باید پول زیادی بدهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وینفرد شفر پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: در نیمه اول خیلی روی دروازه حریف فشار وارد کردیم. اصلا از زدن یک گل خوشحال نبودم. در نیمه اول شوت خوبی به سمت دروازه ما زدند که با عکس العمل خوب دروازه‌بان‌مان روبرو شد. در نیمه دوم هم فشار زیادی آوردیم و توپ‌گیری کردیم.

وی افزود: در رابطه با علی قربانی که گل زد به او بین دو نیمه گفتم باید بیشتر فشار بیاورد. در خصوص گلش باید بگویم کمی با شانس همراه بود که در فوتبال شانس همیشه وجود دارد. ما سه گل زدیم که خیلی برای ما خوب است. باید در اتاق آنالیز بنشینیم و گل روزبه چشمی را ببینیم. به خاطر روزبه خوشحالم که احساسات خوبی دارد. خواستم در نیمه دوم عملکرد پژمان منتظری را ببینم، چون روزبه کارت زرد گرفته بود و بازی بعدی با ما نبود. پژمان بازیکن خوب و باهوشی است و می‌تواند به وضعیت دفاعی سر و سامان دهد و فکر نمی‌کنم بخواهد از ابتدا بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: خیلی خوشحالم که قائدی هم به داخل زمین رفت و بازی کرد. اگر کمی خوش شانس بود، می‌توانست گل بزند. امروز خوب بودیم و از طرفی گلی نخوردیم. زمانی اینها مهم هستند که کار تیمی خوبی داشته باشیم. از عملکرد سید حسین حسینی هم خیلی خوشحالم و باید بگویم بهترین دروازه‌بان ایران است. بازیکن جوانی است که آینده بزرگی دارد.

شفر در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال می تواند فاصله‌اش با صدر جدول را کم کند، گفت: نتایج سایر بازی‌ها را نمی‌دانم. ۱۱ امتیاز با بالای جدول فاصله داریم، اما بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقیمانده است. همانطور که گفته بودم باید سخت کار کنیم. الان بازیکنان با همه توان‌شان در تمرینات و بازی‌ها کار می‌کنند. این نتایج کافی نیست و باید بیشتر کار کرده و بیشتر جلو برویم.

وی در رابطه با استقبال تماشاگران استقلال در این دیدار گفت: برای من سورپرایز و غافلیگر کننده است که استقلال در شهرهای دیگر مانند مشهد یا اینجا بیشتر از تیم میزبان تماشاگر دارد. از این مسئله خیلی خوشحالم و به بازیکنانم می‌گویم که تنها نباید برای موفقیت باشگاه بجنگند، بلکه برای خوشحالی هواداران باید بجنگند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: دیدید که پس از پایان بازی، بازیکنان و هواداران به تشویق ایسلندی می‌پردازند. این برای هر دو طرف خوب است، یعنی هم بازیکنان و هم تماشاگران. شاید در گذشته شرایط اینطوری نبوده باشد، اما الان شرایط جدیدی برای بازیکنان رقم خورده است. همه برای موفقیت باشگاه استقلال تلاش می‌کنند.

شفر در خصوص جذب بازیکن جدید گفت: ما فقط لیگ را نداریم، حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم در پیش است. باید برنامه را نگاه کنیم و ببینیم به چه چیزی نیاز داریم. فاصله بازی‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر کم است و هر ۴ روز بازی داریم. وقتی بازیکنی محروم یا مصدوم شود، مجبور به تعویض بازیکن هستیم. بنابراین، برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز به بازیکن جدید داریم. مدیرعامل باشگاه و پندار توفیقی در جریان این مسائل هستند و سخت روی این موضوع کار می‌کنند. بله، گزینه ما مهاجم است و شاید لازم باشد یکی دو بازیکن دیگر را هم مدنظر داشته باشیم.

وی در واکنش به این سؤال که آیا صحت دارد چند تیم اروپایی به دنبال مذاکره برای جذب چند بازیکن استقلال هستند، گفت: من هم این موضوع را شنیده‌ام و درست است. اگر یک بازیکن جوان بخواهد از ایران به اروپا برود، باید هزینه‌های زیادی بدهد. من بازیکنان خودم را خوب می‌شناسم و می‌دانم آینده خوبی دارند. اگر یک بازیکن قراردادی دارد و بخواهد به اروپا برود، باید میلیون دلاری پرداخت کند و از باشگاهش جدا شود. در نقل و انتقالات می‌بینیم که ۱۰ یا ۱۷ میلیون یورو هزینه می‌کنند. ما بازیکنان خوبی برای آینده داریم و باشگاهی که این بازیکنان را بخواهد، باید پول زیادی بدهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )