سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هدفمان این است که در دیدار برابر پرسپولیس با شکست دادن این تیم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی فردا (سه شنبه) صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران گفت: بازی در جام حذفی با لیگ برتر کاملا فرق دارد. چنین بازی هایی ویژگی خودش را دارد. آمده ایم تا پرسپولیس را شکست دهیم.

وی درباره حضور سوشا مکانی در این تیم گفت: من اسم دو دروازه بان را به باشگاه داده بودم اما مدیریت باشگاه علاقه به جذب مکانی داشت. او هم چند روزی به تمرین آمد و انتظار داشت قرارداد ببندیم. من به او حق می دهم. اینکه او می ماند و قرارداد می بندد هنوز مشخص نیست.

سرمربی نفت آبادان در ادامه درباره مشکلات نفت آبادان گفت: در مهم ترین بازی لیگ که مقابل پرسپولیس داشتیم هیچ مدیری به ما سر نزد و شبیه طفل سر راهی بودیم. امروز کمی صحبت می کنم و به تفصیل بعد از بازی با پرسپولیس حرفهایم را می زنم. نفت آبادان آسانسور لیگ بوده است و همین پارسال هم در جایگاه خوبی نبود. اما امسال دست برخی ها را کوتاه کردم. آقایانی که از کلمبیا دستفروش آوردند و آن را بازیکن نفت کردند حالا می خواهند کاری کنند من بروم.

وی افزود: با کارشکنی می خواهند کاری کنند که نتیجه نگیریم. اکنون در بین شش تیم بالای جدول هستیم و در یک چهارم نهایی جام حذفی هستیم. آنها یکسری بازیکن آوردند در گذشته و حالا در مقابل آوردن بازیکنان بهتر، مقاومت می کنند. بهترین بازیکنان خارجی لیگ برتر برای نفت آبادان هستند. مردم مظلوم آبادان که همه چیزشان همین تیم است اگر رفتار حرفه ای نداشته باشیم خیانت کردیم. من مثل بقیه نیستم که آقایان نگذاشتند مربیان قبلی بمانند. من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم.

کمالوند درباره کارشکنی مدیران باشگاه نفت آبادان اظهار داشت: من نمی دانم چرا برخی مقاومت ها صورت می گیرد. من تا انتهای این ماجرا می روم. لازم باشد به جاهایی می روم که گزارش رفتار آقایانی که حالا دستشان را کوتاه کردم را بدهم.

سرمربی نفت آبادان درباره شایعه اینکه به برخی بازیکنان نفت آبادان گفته شده است در ابتدای فصل، پولی نداشتیم که به او بدهیم گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. من پیش معاون وزیر رفتم و به او قول دادم این تیم را تک رقمی کنم. آنها هم قول حمایت تمام و کمال را دادند.

فراز کمالوند ادامه داد: کی روش هر چه بگوید چشم بسته گوش می دهیم. او بگوید پشت بام برویم و تمرین کنیم من انجام می دهم. او آمده است همه چیز را برای فوتبال ملی بهبود ببخشد. مگر ما داشتیم کسی که مربی منچستر بوده است و کار کند. اتفاقا باید اجازه دهند تمرین تیم ملی طوری باشد که هر ۱۶ تیم باشگاهی در آن حضور کنند. من از تاج ممنونم که نگذاشتند او برود. روزی که کی روش آمد میانگین سنی مان و تعداد لژیونرها را با حال حاضر مقایسه کنید. کی روش به من بگوید اکنون شب است من می پذیریم. منافع ملی به همه چیز ارجحیت دارد. یک فرد کاملا فنی در راس کار قرار دارد و باید از او حمایت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.