باشگاه گالاتاسرای به همکاری‌اش با سرمربی کروات خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایگور تودور که زمستان سال گذشته جانشین یان اولده ریکرینگ هلندی در تیم فوتبال گالاتاسرای شد، در حالی که تا پایان فصل جاری با شیرهای استانبول قرارداد داشت از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد.

شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورت» با اعلام این خبر گزارش داد، باشگاه گالاتاسرای باید رقم فسخ قرارداد ۴۰۰ هزار دلاری این سرمربی کروات را بپردازد و خبر اخراج او را هم انتظار می‌رود امروز (دوشنبه) اعلام کند.

گفته می‌شود اخراج تودور به دلیل اظهارات تند او در پی شکست ۲ بر یک شب گذشته گالاتاسرای برابر یِنی مالاتیا اسپور در هفته شانزدهم سوپرلیگ ترکیه بوده است.

مدافع پیشین تیم ملی کرواسی که سابقه بازی در تیم یوونتوس را دارد، سابقه هدایت تیم‌هایی همچون کارابوک‌اسپور ترکیه، هایدوک اسپلیت کرواسی و پائوک یونان را در کارنامه‌اش دارد.

گالاتاسرای در حال حاضر با ۳۲ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست و با استانبول باشاک‌شِهیر صدرنشین تنها یک امتیاز اختلاف دارد.

رسانه‌های ترکیه‌ای از فاتح تریم به عنوان جانشین احتمالی تودور یاد کرده‌اند. این مربی ۶۴ ساله پیش از این در سه دوره مختلف هدایت گالا را برعهده داشته و ۶ بار این تیم را فاتح سوپرلیگ ترکیه، ۲ بار جام حذفی ترکیه، ۴ بار سوپرجام ترکیه و یک بار در جام یوفا کرده است. همچنین از لوران بلان سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن نیز به عنوان گزینه دیگر سرمربیگری این تیم یاد شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.