مهاجم جوان تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن معتقد است که تیمش می‌تواند با حذف رئال مادرید به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کایلیان امباپه، مهاجم ۱۸ ساله تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته (یکشنبه) به عنوان بهترین بازیکن جوان فوتبال فرانسه در سال ۲۰۱۷ را کسب کرد و جایزه پسر طلایی را از شبکه تله‌فوت فرانسه دریافت کرد. او که تابستان امسال از موناکو به PSG پیوست، برای کسب این جایزه رقبایی مانند آنتونی مارسیال، مهاجم ۲۲ ساله منچستریونایتد و ماکسیم لوپس، بازیکن ۲۰ ساله مارسی را شکست داد.

امباپه پس از کسب این جایزه که برای دومین بار آن را می‌برد، به تله‌فوت گفت: بله یک بار دیگر این جایزه را بردم. همیشه باعث افتخار من بوده که این جایزه را ببرم و به همین دلیل بسیار راضی‌ام و امیدوار که باز هم آن را ببرم.

امباپه در ادامه به قرعه‌ تیمش در لیگ قهرمانان اروپا و مصاف آن با رئال مادرید اشاره کرد. او در پاسخ به این سؤال که آیا پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند رئال مادرید را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند، اظهار داشت: البته که می‌توانیم رئال مادرید را شکست دهیم. اگر خودمان به توانایی‌مان برای غلبه بر رئال ایمان نداشته باشیم، چه کسی باور خواهد داشت؟ به همین دلیل می‌گویم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. می‌دانیم که کار آسانی نیست اما تا ماه فوریه سخت تلاش می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.