مدیرعامل باشگاه سایپا با برشمردن سوابقش در بسکتبال گفت که دوستان اصرار داشتند در انتخابات فدراسیون بسکتبال ثبت‌نام کنم.

رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیم فوتبال سایپا در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: دایی فهرستی از بازیکنانی که نیاز دارد را به ما داده و قرار است برای جذب ۲,۳ بازیکن اقدام کنیم. تلاش می‌کنیم نفرات مورد نیاز را جذب کنیم. اخیراً بازی تدارکاتی خوبی با تیم پارس جنوبی انجام دادیم و در روز‌های آینده تمرینات تیم در تهران پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم بازیکنان آسیب‌دیده‌ تیم به آمادگی لازم برای مسابقات برسند. الان همه مصدومان تیم به جز کلانتری و کنعانی‌زادگان به تمرینات باز‌گشته‌اند. انشاالله از ناداوری‌ها هم فارغ می‌شویم و می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال گفت: دوستان خیلی اصرار داشتند که به فدراسیون بسکتبال بروم و به همین دلیل در انتخابات ثبت نام کردم. فکر نمی‌کردم از ثبت نام در انتخابات این فدراسیون تا این حد استقبال شود. ابتدا تصویر می‌کردم کلا ۴,۵ نفر برای انتخابات ثبت نام خواهند کرد اما اکنون ۲۴ نفر ثبت نام کرده‌اند.

درویش در خصوص سوابق خود در رشته بسکتبال یادآور شد: از سال ۱۳۶۲ تا ۱۳۸۴ بیش از ۲۰ سال مدیر بسکتبال باشگاه پرسپولیس بوده‌ و در تیم تاجِ سابق بازی کرده‌ام. سال ۶۲ و ۶۳ نیز در دوران سرمربیگری آتشی در تیم ملی سرپرست‌ بوده‌ام.

وی در پاسخ به این سؤال که با این اوصاف چرا باشگاه سایپا, تیم بسکتبال ندارد خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه بودجه نداشتیم و رشته‌های‌مان از قبل مشخص شده بود. با توجه به مشکلات مالی باید برای تشکیل یک تیم برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا بازدهی داشته باشد نه اینکه فقط بیاییم و صرفاً یک تیم را تشکیل بدهیم.

درویش در پایان به تسنیم گفت: باشگاه سایپا الان در همه بخش‌ها موفقیت کسب می‌کند. تیم واترپلو ما نایب قهرمان آسیا شد و برای اولین بار مجوز حضور در جام باشگاه‌های جهان را کسب کرده‌ایم. تاج در نامه‌ای از سایپا به عنوان بهترین تیم باشگاهی یاد کرد چرا که ما ۲۳,۲۴ بازیکن در رده‌های مختلف به تیم ملی داده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.