سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز بازی با قشقایی را فراموش نکردیم و باید با تمام قوا به میدان برویم.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و بادران تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برتر گفت: تنها تیمی هستیم که در تعطیلات همچنان مسابقه می دهم. بازی خطرناکی داریم. هنوز قشقایی را به یاد داریم. طبیعی است با وجود آنکه بادران تهران خیلی خوب بازی می کند و دوم جدول هستند باید تمرکز بالایی پدا کنیم. میل و اراده و هدفمان بردن است.

وی تصریح کرد: پنهان نمی کنم که گزینه پیروزی در بازی فردا هستیم. البته این را هم پنهان نمی کنم که بازیکنانم حواسشان است تا غافلگیر نشویم.

سرمربی پرپسولیس درباره صحبت های مدیر باشگاه بادران که گفته است بلایی بدتر از قشقایی سر پرسپولیس می آوریم اظهار داشت: او مدیر باشگاهش است. هر مدیر و مربی به تیم خودش اعتقاد دارد. حق این را هم دارد که خوشبین باشد. موضوع بدی را در ای اظهار نظر نمی بینم. اتفاقا این مسائل می تواند هشدار مضاعفی برای تیمم باشد.

وی درباره احتمال استفاده از بازیکنان نیمکت نشین در ان دیدار گفت: من بازیکن رزرو ندارم. تیم من همیشه شامل ۲۲ بازیکن و دو دروازه بان است.

برانکو ایوانکوویچ درباره حضور در ابوظبی امارات و تماشای بازی رئال مادرید و الجزیره تصریح کرد: خیلی راضی ام که این بازی را دیدم. من سبک بازی الجزیره را دیدم. سطح فوتبال امارات را بررسی کردم. بازی ورزشی خیلی خوبی بود. الجزیره با افتخار باخت. با وجود اینکه دو گل رئال را قبول نکردند و رئال مادرید بالای ۱۵ موقعیت گلزنی داشتند اما فوتبال است و این موضوع طبیعی است. شاید در بازی فردا هم چنین اتفاقی بیفتد و ما باید هوشیارانه بازی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.