عضو کمیته فنی استقلال تأکید کرد که وینفرد شفر نمی‌خواهد خدای ناکرده اشتباهی در لیست تیمش کند.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیش‌بینی‌اش از رتبه استقلال در نیم فصل دوم اظهار داشت: استقلال با آمدن شفر، روند رو به رشدی داشته است. بازیکنان کارهای ترکیبی را خوب انجام می‌دهند، در فاز حمله خوب پیش می‌روند، اما تمام کننده نداریم. بازی با سپاهان روحیه خوبی به بازیکنان داد. اگر مهاجم ششدانگ بیاوریم، شرایط بهتر می‌شود و مطمئن هستم استقلال می‌تواند جزو مدعیان قرار بگیرد.

وی در مورد پیشنهاد باشگاه ذوب‌آهن به سجاد شهباززاده گفت: بازیکنان ورودی و خروجی مشخص نشده و هنوز شفر نگفته که شهباززاده را نمی‌خواهد. بازی شهباززاده را می‌پسندم، اما او مشکل روحی - روانی داشت و نتوانست در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشته باشد. اگر شفر روی شهباززاده نظر داشته باشد، فرصت دوباره برای او خواهد بود، اگر هم نداشته باشد، به هر تیمی برود، جزو خوب‌های آن تیم می‌شود. شفر در حال بررسی بیشتر است تا اشتباهی در لیست ورود و خروجش نکند. او مربی حرفه‌ای است و همینطوری کاری را انجام نمی‌دهد. اگر قرار باشد خروجی داشته باشد، با مطالعه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: دزد به یک استقلالی زد!

عضو کمیته فنی استقلال در رابطه با وضعیت مجتبی جباری تصریح کرد: خیلی در جریان موضوع او و باشگاه نیستم. جباری بازیکن خوب استقلال بوده و هر چیزی که صلاح خودش و باشگاه است، باید انجام شود.

نوری در رابطه با رفتار یعقوب کریمی در تمرینات و همچنین توهین به خبرنگار گفت: بازیکنی که پیراهن استقلال را بر تن می‌کند، باید بداند این پیراهن ارزش دارد و باید بداند کجا بازی می‌کند. بازیکنان باید بدانند چه کسانی این پیراهن را برتن می‌کردند. نه کریمی و نه هیچ بازیکن دیگری حق توهین را ندارد. شما ببینید شهباززاده چقدر با اخلاق است. استقلال جای این بازیکنان است. هر کسی به غیر از کریمی هم باشد، حق توهین کردن ندارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )