ساکت: مرکز ملی فوتبال ایران را به بهترین امکانات مجهز می کنیم

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال ایران به کفپوش GERFLOR  که  یکی از جدیدترین کفپوشها  و دارای بالاترین استانداردهای جهانی است، مجهز  شده تا تیم های ملی فوتسال بانوان و آقایان در رده های مختلف از این امکانات بهینه استفاده کنند و شاهد موفقیت های تیم ها در عرصه های مختلف بین المللی و جهانی باشیم.

وی ادامه داد: بدون  شک قصد داریم تا مرکز ملی فوتبال ایران را به بهترین امکانات مجهز کرده و تیم های ملی بتوانند با طیب خاطر تمرینات خود را برگزار کرده و شاهد موفقیتشان باشیم.ضمن اینکه سالن بدنسازی و امکانات رفاهی نیز برای تیم های فوتسال در نظر گرفته شده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: از حمایتهای شرکت بازرگانی ورزشی امیرساران بخاطر نصب کفپوش استاندارد در سالن فوتسال تشکر می کنیم. در واقع هدف ما این است تا بهترین شرایط را برای کلیه تیم های ملی و در رده های مختلف فراهم آوریم تا  ملی پوشان غیور کشورمان عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارند.

وی در پایان گفت: یکی از برنامه های مهم فدراسیون فوتبال پوشش و تجهیز مرکز ملی فوتبال به بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات بوده که این امر در حال اجرا است. همچنین در پي استاندارد سازي و مجهز كردن زمين شماره دو مركز ملي فوتبال، عملیات لوله گذاری زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال با همکاری شهرداری منطقه ۲۲ شرکت سوپر پایپ و چمن رول محمد صورت گرفت و  فعاليتهاي مربوط به لوله كشي هيتينگ اين زمين به پايان رسيده و اکنون اقدامات لازم برای شن ریزی این زمین صورت خواهد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.