کامران منزوی معاون پیشین استقلال کلی خاطره جالب در برنامه ۹۰ گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدحسین میثاقیبرای خاطرات این هفته برنامه ۹۰ رفته بود سراغ کامران منزوی ، نایب رئیس آبی ها دردهه ۷۰ و ۸۰. یک روزنامه نگار قدیمی که حالا شده مدیر صنعتی! او از مجاهد شروعکرد. از اینکه این بازیکن از بارسلونا دعوتنامه داشته و اینکه نابدوش کرده اند چونمی خواستند به او ضربه بزنند. او گفت مجاهد را از توالت باشگاه پرسپولیس بیرونکشیده و استققلالی کرده بود و مجاهد از توالت دفتر عابدینی به او زنگ زده بود. اوتاکید کرد که با علی کریمی قرارداد ۵ میلیونی بسته بودند اما بعد از فحش هایی کهدر بازی سالنی فتح و استقلال به او داده شد ، صادق درودگر این پسر را که با آنهاشیرینی خورده بود

به تیمعابدینی برد و داغش را بر دل آنها گذاشت و بعد علی شد این کریمی جادوگر. او گفت بامهدوی کیا و میناوند هم قرارداد بسته بودند اما از دست داده بودندشان.

او به بازی سال ۸۳ با سپاهان رسید. مسابقه ای کهدر ابتدا ۲ بر صفر برده بودند اما با اخراج سامره نتیجه برگشت. او گفت محسنقهرمانی به عمد استقلال را بی دلیل ۱۰ نفره کرد. بعد توضیح داد که در انتهای آنبازی دعوا شده بود و استقلالی ها ماموران کمیته دوپینگ را زده بودند چون نمیخواستند منصوریان و فکری تست بدهند. در همان بازی اولیایی مدیر باشگاه برای شکستنشیشه رختکن بازداشت شده بود و این دو بازیکن تیم هم ادرارشان نیم آمده تا تستدوپینگ بدهند. او البته اعتراف کرد که برنامه ۹۰و فردوسی پور باعث شد عادل رویاینکه او در حرف هایش گفته بعد از بازی دلیجان است ، به مسیری برود که فدراسیونیادش برود به اصل ماجرا بپردازد و استقلالی ها را برای آن اتفاقات با محرومیتسنگین روبرو کند. منزوی در این برنامه حاضر نشد درباره علی منصوریان حرف بزند وگفت قلعه نویی باید در شیوه کارش تجدید نظر کند.

جالب اینکه بعد از پخش این آیتم ، صادق درودگربا فردوسی پور تماس گرفته و کل گفته های منزوی را تکذیب کرده بود!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )