پرسپولیس موفق شد دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرسپولیس در دیدار معوقه از هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت. علی علیپور در دقایق ۶۵ و ۸۷ هر دو گل‌ سرخپوشان را به ثمر رساند. روزی که مهدی طارمی با حکم فیفا محروم شد، در مصاحبه ای گفت که حتما یک خیریتی در این حکم وجود دارد. آن زمان خیلی از هواداران از این حرف او ناراحت شدند و حتی او را سوژه کردند. اما حالا و با آقای گلی علی علیپور در نیم فصل، مشخص شده خیریت حکم فیفا، همین درخشش علیپور بوده است.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (بشار رسن - ۷۷)، وحید امیری، گادوین منشا (فرشاد احمدزاده - ۷۰) و علی علیپور (شایان مصلح - ۲+۹۰).

ترکیب صنعت نفت آبادان: داود نوشی‌صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبداله‌زاده، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، کرار جاسم (رضا جبیره - ۷۳)، حسین ساکی، محمدامین درویشی (زبیر نیک‌نفس - ۶۰) و لوسیانو پریرا.

نیمه اول

دقیقه ۴: علی علیپور در موقعیتی خوبی می‌توانست دروازه صنعت نفت را باز کند که ضربه او پس از برخورد به مدافع زردپوشان آبادانی از منطقه خطر دور شد.

دقیقه ۶: محمدامین درویشی درون محوطه جریمه پرسپولیس شوت خطرناکی را به گوشه دروازه پرسپولیس زد که بیرانوند موفق به دفع این توپ شد.

دقیقه ۱۷: علیپور از پشت محوطه جریمه صنعت نفت آبادان، اقدام به شوتزنی کرد که نوشی‌صوفیانی ضربه او را مهار کرد.

دقیقه ۲۱: گادوین منشا از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: حرکت خوب وحید امیری درون محوطه جریمه و پاس رو به بیرون او برای علیپور موقعیت بسیار خوبی ساخت، اما نوشی‌صوفیانی به خوبی توپ او را در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۵: پاس بلند سیدجلال حسینی برای منشا درون محوطه جریمه با ضربه سرضرب این بازیکن همراه شد که بازهم دروازه‌بان صنعت نفت توپ را مهار کرد.

نیمه دوم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.