مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم مقابل صنعت نفت پیروز شدیم ولی به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی گفت: خدا را شکر می‌کنم که در بازی باقیمانده هم توانستیم به یک برد شیرین دست پیدا کنیم و قهرمان نیم فصل شویم. البته هدف ما بالا بردن جام در پایان فصل است و کسی به قهرمان نیم فصل، جامی نمی دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی شما برطرف شده است یا خیر؟ گفت: مطالبات ما همچنان از باشگاه پرسپولیس باقی مانده، اما تمام این بردها را به هواداران تقدیم می‌کنیم و نمی‌خواهیم مشکلات مالی باعث شود تا نتایجمان تحت تاثیر قرار بگیرد. من دست تک تک آنها را می‌بوسم زیرا حمایت آنها باعث شده تا ما بتوانیم در هر بازی، نیرویی مضاعف بگیریم.

خلیل‌زاده در خصوص قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان افزود: نمی‌توانم بگویم گروه آسانی داریم. تمام تیم‌هایی که در این تورنمنت شرکت می‌کنند، به دنبال این هستند تا بتوانند قهرمان آسیا شوند؛ ولی ما تلاش می‌کنیم حتی اگر گروه ما هم سخت باشد، بتوانیم بازی‌ها را با پیروزی به پایان رسانده و امسال در لیگ قهرمانان، جام را به بالای سر ببریم.

وی درباره دیدار جام حذفی پرسپولیس برابر بادران در روز جمعه تصریح کرد: سال‌هاست که جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و ما باید هوشیار باشیم که حریف را آسان تلقی نکنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.