مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکلات مالی ما همچنان پابرجاست و امیدواریم هر چه زودتر برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ماهینی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر نفت آبادان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم به یک برد خوب دست پیدا کنیم. ما هم‌قسم شده‌ بودیم تا بتوانیم در پایان نیم فصل صدرنشین باشیم و به این مهم هم دست پیدا کردیم.

ماهینی در پاسخ به این سؤال که در نیم فصل قهرمان شده‌اید و از این بابت راضی هستید یا خیر؟ افزود: قهرمانی در نیم فصل مهم نیست بلکه ما به دنبال این هستیم تا بتوانیم در پایان فصل جام را بالا سر ببریم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس هم گفت: متأسفانه مشکلات مالی پابرجاست، ما همچنان از فصل گذشته طلبکار هستیم و هنوز نتوانسته‌ایم مطالباتمان را دریافت کنیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته که می‌خواستیم پولمان را بگیریم، بحث ژوزه پیش آمد و گفتند اجازه دهید مشکل او حل شود، بعد به شما پول می‌دهیم؛ اما این مسئله صورت نگرفت و ما همچنان طلبکار بودیم. بار دیگر که زمان پول دادن به ما شد، بحث گولج پیش آمد که او از تیم طلبکار بود و باز مسئولان از ما خواستند که اجازه دهیم که اول پول او را بدهیم، بعد مطالباتمان را دریافت کنیم که مجدداً هم پولی دریافت نکردیم و همچنان از فصل گذشته طلبکاریم و نمی‌دانم چه زمان مطالبات ما پرداخت می‌شود.

ماهینی در پاسخ به این سؤال که آیا از این فصل پولی دریافت کرده‌اید یا خیر؟ اظهار داشت: باور کنید نمی‌دانم چقدر گرفته‌ایم، با توجه به بدهی‌هایی که از گذشته داریم، متوجه نشده‌ایم چقدر دریافتی داشته‌ایم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم مسئولان هر چه زودتر مشکلات مالی ما را برطرف کنند تا بتوانیم با آرامش بیشتری به کار خود ادامه دهیم.

وی با اشاره به اتمام قراردادش، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا از پرسپولیس جدا خواهد شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: نه من و نه هیچ بازیکن دیگری قصد جدایی از پرسپولیس را نداریم و مطمئن باشید همه این بازیکنان در پرسپولیس خواهند ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.