یک رسانه مراکشی از نیاز شاگردان رنار به پیروزی برابر ایران جهت رویارویی موفقیت‌آمیز با پرتغال و اسپانیا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت المنتخب مراکش در تحلیل گروه‌ B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با حضور مراکش، ایران، پرتغال و اسپانیا نوشت: مراکش در اولین بازی مرحله گروهی برابر ایران با جاه‌طلبی به دنبال پیروزی است تا بتواند ادامه دیدارهای خود را برابر پرتغال و اسپانیا را با توفیق انجام دهد.

در ادامه این تحلیل آمده است: صرف‌نظر از افزایش احساس پیروزی شاگردان رنار برابر شاگردان کارلوس کی‌روش می‌تواند باعث افزایش بهره‌وری در بازی دوم برابر پرتغال شود و دیدار سوم برابر اسپانیا نقطه‌ای برای نشانه‌گذاری مراکش خواهد بود، البته تمام اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال مراکش به سختی بازی اول در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آگاهی مطلق دارند. کسب هر ۳ امتیاز این بازی سخت‌ترین وظیفه شاگردان رنار است و برای رسیدن به هدف خود باید به نتیجه پیروزی در ورزشگاه سن پترزبورگ برابر ایران دست یابند.

سایت المنتخب در خاتمه تحلیل خود نوشته است: پیروزی برابر ایران باعث برانگیخته شدن فاکتورهای ‌وطنی مراکشی‌ها خواهد شد تا با صلابت مهیای مصاف با پرتغال شوند. مراکش در این دیدار سعی می‌کند با رجوع به گذشته و جام جهانی ۱۹۸۶ میلادی که با نتیجه ۳ بر یک از سد پرتغال گذشت روانه میدان شود. اتفاقی که ممکن است دوباره در سرزمین خرس‌ها تکرار شود. مراکشی‌ها به تیم ملی کشورشان بسیار اعتماد دارد و این اتفاق غیرممکن نیست.

تیم‌های ملی فوتبال ایران، پرتغال، اسپانیا و مراکش در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار دارند. ایران و مراکش در اولین بازی روز ۲۵خرداد ماه سال ۱۳۹۷ در ورزشگاه شهر سن پترزبورگ رو در روی هم قرار می‌گیرند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )