سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نمی‌خواهم هیچ مشکلی با فدراسیون داشته باشم اما نمی‌توانم نامه‌های ارسالی از طرف فدراسیون را قبول کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خبرآنلاین به روسیه؛ کارلوس کی‌روش بعد از مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی در جمع نمایندگان رسانه‌های ایرانی در حالی تاکید می‌کرد از طرف فدراسیون به او نامه زده شده که در خصوص مسائل غیر فنی صحبت نکند، در خصوص همگروهی ایران با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش در گروه B جام‌جهانی اظهار داشت: شرایط به هیچ عنوان تغییر نکرده است . بنده ایمیلی از مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال دریافت کردم که اگر صحبت کنم جریمه خواهم شد و من این را قبول نخواهم کرد. به همین جهت نمی‌خواهم برای آقای تاج و فدراسیون فوتبال مشکل سازی کنم.

او ادامه داد: نمی‌دانم چه مسائلی تکنیکال و چه مسائلی تکنیکال است. سعی کردم از فدراسیون بپرسم تفاوت مسائل فنی با غیر فنی چه چیزی است. آماده‌سازی برای جام‌جهانی فنی است یا غیر فنی؟ اگر حرفی بزنم که برای آماده‌‌سازی احتیاج به حمایت مالی‌ داریم، مشکل خواهم داشت اما روز بعد رئیس فدراسیون فوتبال از من درخواست می‌کند از معاون محترم رئیس جمهور درخواست کمک مالی کنم. در عین حال نمی‌دانم صحبت کنم یا نکنم.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: نمی‌خواهم هیچ مشکلی با فدراسیون داشته باشم و در حالی که خم می‌شوم، خاضعانه از رسانه‌ها بابت حضورشان در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی تشکر می‌کنم اما نامه‌هایی که از تاج دریافت کردم برای من قابل قبول نیست. این نامه‌هایی که به من تحمیل شده است را نمی‌توانم قبول کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.