سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: ما بهترین بازی‌مان را برابر تیم آتلیه انجام دادیم، اما در زدن ضربات آخر بی‌دقت عمل کردیم.

حمید بی‌غم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، در خصوص تساوی یک - یک تیم فوتسال مس سونگون مقابل آتلیه طهران قم اظهار داشت: بازی از لحاظ فوتسالی عالی بود و ما یکی از بهترین بازی‌های‌مان را انجام دادیم، اما در زدن ضربات آخر نه شانس آوردیم و نه بازیکنان‌مان خوب عمل کردند.

وی ادامه داد: من تعجب می‌کنم در بازی یک یا دو موقعیت از دست می‌رود، نه اینکه ۲۵ فرصت مسلم گلزنی هدر برود! آتلیه هم تیم خوبی نشان داد و به خوبی دفاع کرد. در هر صورت قسمت این‌طور بود که مساوی کنیم.

سرمربی تیم مس سونگون در مورد داوری دیدار تیمش مقابل آتلیه طهران قم، تصریح کرد: داوری از نظر ما مشکلی نداشت. فقط در لحظاتی از بازی تماشاگران حریف زمانی که تیم ما حمله می‌کرد، بطری به داخل زمین می‌انداختند که چند بار باعث توقف بازی شد. به همین دلیل ما دقایقی با داور صحبت کردیم. به جز این موضوع مشکل خاصی نبود.

بی‌غم در ادامه درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل پارسیان شهر قدس، خاطرنشان کرد: پارسیان تیم خوبی است و با آمدن خوراکچی تغییرات زیادی داشته و متحول شده است. ما هم این تیم را آنالیز کرده‌ایم تا با تمریناتی که انجام می‌دهیم بازی خوبی را در آن دیدار انجام دهیم.

«با تساوی تیم مس در این هفته، فاصله تیم تأسیسات با صدر جدول کمتر شد، آیا فکر می‌کنید این موضوع برای تیم شما در پایان فصل خطرساز شود؟»، وی در پاسخ به این پرسش، گفت: من دقیقاً پس از اینکه تأسیسات را در هفته چهاردهم شکست دادیم به همه گفتم که تا روز آخر تیم‌های تأسیسات و گیتی پسند مدعی خواهند بود. این را تجربه ما در لیگ نشان داده و همیشه تکلیف قهرمان روز آخر مشخص شده است. به‌هرحال ما تلاش می‌کنیم تا روز آخر فاصله امتیازی‌مان با سایر تیم‌ها را حفظ کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.