مربی پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد این تیم در بازی با سیاه‌جامگان نمایش خوبی داشته و مستحق گرفتن سه امتیاز بوده است.

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تساوی استقلال برابر سیاه‌جامگان گفت: به نظر من استقلال در این مسابقه نمایش خوبی داشت و نشانه‌های پیشرفت در این تیم دیده می‌شود. استقلال به بازی سرعت داد و سعی داشت با انجام کارهای ترکیبی به گل برسد. این تیم در ایجاد موقعیت گل شرایط خوبی داشت، ولی متأسفانه مشکل گل‌نزدن همچنان استقلال را آزار می‌دهد. طبیعتاً این تیم به یک مهاجم ششدانگ و گلزن نیاز دارد تا مشکل گلزنی‌اش برطرف شود.

وی در مورد تغییراتی که شفر در بازی استقلال ایجاد کرده است، خاطر نشان کرد: بازی کردن نورافکن در دفاع چپ یک سورپرایز بود و چشمی هم به خط هافبک آمد که این موضوع دو تصمیم خوب شفر بود. با حضور نورافکن در سمت چپ، یک توازن در استقلال به وجود آمد، چون قبلاً شاهد بودیم که این تیم بیشتر از سمت راست حرکت می‌کرد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه وضعیت بدنی بازیکنان این تیم با حضور وینفرد شفر بهتر شده است، اظهار داشت: من معتقدم که نشانه‌های پیشرفت در استقلال دیده می‌شود و باید به این تیم فرصت داده شود. از طرفی شفر می‌تواند در نیم‌فصل برخی از بازیکنانی را که نمی‌خواهد کنار بگذارد و بازیکنان جدیدی جذب کند تا تیمش شرایط بهتری پیدا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.