سنگربان یوونتوس به اظهارات احساسی هافبک کروات بارسلونا در تمجید از او و عدم حضورش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه مصاف تیم‌های یوونتوس و بارسلونا در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا به تمجید از جان لوئیجی بوفون سنگربان یووه پرداخت و از اینکه او نتوانسته همراه با ایتالیا جواز حضور در جام جهانی را کسب کند، ابراز تأسف کرد.

او در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب (چهارشنبه) تیمش در تورین درباره بوفون گفت: مایلم به بوفون بگویم که می‌تواند به جای من به جام جهانی برود چون کارهایی که برای فوتبال انجام داده، باورنکردنی و در یک کلمه بی‌نظیر بوده‌اند. وقتی یک بچه از تیم منتخبش حرف می‌زند، بوفون هم آنجا خواهد بود. من نمی‌توانم توصیف کنم که دیدن بوفون در پایان یک بازی و ایستادن کنار او چه احساسی دارد. اینکه او نتوانست دوران بازیگری‌اش را با حضور در ششمین جام جهانی دوران بازیگری‌اش به پایان برساند، واقعاً ناراحت کننده بود و من از صمیم قلب می‌گویم که حاضرم او به جای من به جام جهانی برود.

بوفون در صفحه توئیتر خود به شیوه‌ای جالب به اظهارات راکیتیچ واکنش نشان داده و از او بابت لطفی که کاپیتان آتزوری نشان داد تشکر کرد.

بوفون نوشت: به عنوان یک دروازه‌بان، ممکن است هنوز در حال بازی کردن باشم اما بازی کردن من برای تیم ملی کرواسی شاید ایده خوبی نباشد. من این را به خاطر خودتان می‌گویم! اما شوخی را که کنار بگذاریم، جملات تو واقعاً هدیه‌ای فوق‌العاده برای من بود. از تو و جوردی آلبا تشکر می‌کنم. پیراهن من انتظارتان را می‌کشد.

تیم‌های یوونتوس و بارسلونا امشب از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.