دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش هر دغدغه‌ای داشته برای آماده‌سازی بهتر تیم ملی بوده و همه این دغدغه‌ها را ما هم در فدراسیون فوتبال داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, محمدرضا ساکت در حاشیه مراسم نخستین همایش دبیران هیئت‌های فوتبال به خبرنگاران گفت: احساس کردیم برای دبیران استان‌ها همایش کمتری برگزار شده و برای دانش‌افزایی و آشنایی با برنامه‌های فدراسیون اولین همایش را برگزار کنیم. برنامه‌ها برای یکسال آینده مشخص و دستور‌العمل‌ها اعلام شد.

وی ادامه داد: با این همایش خواستیم هم از دبیران هیئت‌های فوتبال در سراسر کشور تقدیر کنیم و هم اینکه برای آنها هویت سازمانی قوی‌تری در نظر بگیریم تا بتوانیم در سطح استان‌ها بهترین برنامه‌ها را داشته باشیم و آنها را اجرا کنیم چرا که می‌دانید تمام دستورات و اقدامات اجرایی را این عزیزان باید ساماندهی کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره غیبت تاج در این همایش عنوان کرد: برای حضور ایشان در این مراسم برنامه‌ریزی شده بود و بنا بود در این همایش شرکت کند اما روز پنجشنبه جلسه‌ای در کمیته مسابقات AFC در ژاپن برای بررسی مشکلات میزبانی تیم‌های ملی و باشگاهی بعضی از کشورها برگزار می‌شود. برای همین جلسه‌ای اضطراری شامگاه دوشنبه هماهنگ شد که باعث شد آقای تاج علی‌رغم میل باطنی خودش در آن جلسه شرکت کند و دیگر به این همایش نرسد. به دلیل اینکه شرکت‌کنندگان این همایش از قبل بلیت گرفته بودند و هماهنگی‌ها همه انجام شده بود قرار شد که این همایش بدون حضور تاج برگزار شود که البته تاج هم در پیامی تصویری صحبت کرد.

ساکت در خصوص هزینه‌های بالای تیم ملی فوتبال در روسیه تصریح کرد: تاج صحبت‌های لازم را در این خصوص کرده و برنامه‌های فدراسیون به طور دقیق مشخص است. من الان خواهش می‌کنم که از زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی تصویربرداری کنید، در این زمین ۶۶ کیلومتر لوله هیتینگ جاگذاری شده و این زمین آماده کشت است. قرار است کشت آن توسط شهرداری منطقه ۲۲ انجام شود که ما بابت این موضوع از آنها تشکر می‌کنیم. همه عزیزان در کشور قلب‌شان برای ایران می‌تپد، از مردم گرفته تا دولت و مجلس محترم. فوتبال ایران عیار شادابی مردم است و رسانه‌ها یار دوازدهم تیم ملی هستند. همه مجموعه نظام و مردم پشتوانه تیم ملی می‌شوند که امیدواریم تیم ملی هم این مسیر را با شایستگی طی کند.

وی در خصوص مشکلات میزبانی تیم‌های ایرانی از برخی کشورها اظهار داشت: در جلسه‌ای که تاج برای آن به ژاپن می‌رود و در آن حضور خواهد داشت، یک بخش از صحبت‌ها بحث همین میزبانی‌ها خواهد بود، چرا که این موضوع یکی از دغدغه‌های تاج است و این دغدغه وجود دارد که شرایط میزبانی برای تیم‌های ایران فراهم شود. تاج این شرایط مسیرهای طولانی را به جان می‌خرد آن هم با توجه به شرایط جسمانی که دارد.

ساکت در پاسخ به سوالی درباره اینکه طبق اعلام یک سایت سوئیسی کی‌روش یکی از گران‌ترین مربیان حاضر در جام جهانی است، گفت: یکی از موفق‌ترین مربیان حاضر در ایران کی‌روش بوده و تاثیرگذاری خاصی در فوتبال ایران داشته، با حضور ایشان یک تحول فنی و اجرایی در تیم ملی رقم خورده است. اینها همه نشان می‌دهد که این مربی از ظرفیت بالایی برخوردار است و ما باید قدردان بازیکنان و کادرفنی تیم ملی از جمله کی‌روش باشیم. همینطور از رسانه‌ها و هواداران تیم ملی قدردان باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص دغدغه‌های سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: کی‌روش هر دغدغه‌ای داشته برای آماده‌سازی بهتر تیم ملی بوده، همه این دغدغه‌ها را ما هم در فدراسیون فوتبال داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.