مائوریسیو پوچتینو از عملکرد شاگردانش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تمجید ویژه‌ای کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو در پی برتری ۲ بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش در خانه بوروسیا دورتموند در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در تمجید از عملکرد شاگردانش که با وجود همگروهی با تیم‌های قدرتمندی همچون بوروسیا دورتموند و رئال مادرید صعودشان به عنوان صدرنشین گروه H قطعی شد، گفت: این دستاوردی شگفت‌انگیز برای ما به شمار می‌رود. صعود به دور بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به عنوان صدرنشین اتفاق جدیدی برای ما است.

وی با یادآوری ناکامی فصل گذشته اسپرزها از صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اظهار داشت: فصل پیش، زمانی که با تیم‌های موناکو، بایرلورکوزن و زسکا مسکو همگروه شدیم، با خود گفتیم که شانس بالایی برای صعود به مرحله حذفی داریم. این فصل اما وقتی از قرعه‌مان مطلع شدیم با خود گفتیم که "خب برای رقابت کردن خواهیم رفت" و چیز دیگری نگفتیم. اکنون هم تیم اول گروه‌مان هستیم.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام در پایان با اشاره به عملکرد خوب شاگردانش در مرحله گروهی و کسب ۶ امتیاز از دورتموند و ۴ امتیاز از رئال مادرید خاطرنشان کرد: کار ما در این مرحله سخت بود چون رئال مادرید، دورتموند و آپوئل حریفان سرسختی هستند، اما سعی کردیم از بازی‌مان لذت ببریم، سختکوش باشیم و به پیروزی برسیم. این ایده ما در هر بازی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.