ایلام-رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جایگزینی فوتسال بجای فوتبال در دستور کار کمیته بین المللی المپیک قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج روز سه شنبه در مراسم انتخاب رئیس هیئت فوتبال استان ایلام اظهار داشت: رشته فوتبال در جام جهانی بسیار گسترده تر از المپیک است و علاقمندان این رشته بیشتر تمایل دارند این رشته مهیج را در این قالب تماشا و نظاره گر باشند.

وی افزود: در این راستا نیز کمیته بین المللی المپیک در نظر دارد رشته فوتسال را جایگزین فوتبال کند و به دلیل تبحر فوتسالیت های ایرانی امیدواریم در صورت تحقق این امر شاهد موفقیت روزافزون این رشته در المپیک باشیم.

رئیس فدارسیون فوتبال به وضعیت آماده سازی تیم ملی پیش از برگزاری رقابت های جام جهانی پرداخت و گفت: در تلاش هستیم بهترین برنامه آماده سازی و برگزاری بازی های تدارکاتی را برای این تیم مهیا کنیم تا شاهد موفقیت این تیم در رقابت های جام جهانی در روسیه باشیم.

تاج در ادامه حرکت رو به رشد ورزش فوتبال در استان ایلام را خوب ارزیابی کرد و گفت: تعداد بازیکنان موفق ایلامی در رده های مختلف ملی به نسبت جمعیت استان قابل قبول است و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب شاهد توفیق روزافزون آنان باشیم.

در پایان این مراسم انتخابات هیئت فوتبال استان ایلام با حضور تنها یک نامزد برگزار شد که آبختی سنجابی توانست ۲۱ رای تمامی اعضا را کسب و برای یک دوره ۴ ساله دیگر رئیس هیئت فوتبال استان ایلام شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.