روزنامه مارکا در گزارشی به موضوع نیمکت‏‎نشینی آسنسیو پرداخته و مدعی شده بازی ندادن زیدان به او در شرایط بد رونالدو و بنزما عجیب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مارکو آسنسیو احتمالا از دقایق بازی در تیم زین‌الدین زیدان راضی نخواهد بود. با وجود این که او یکی از معدود بازیکنان آماده این فصل تیم فوتبال رئال مادرید است، در بازی‌های اخیر خبری از او نبوده است.

به گزارش مارکا، در ۳ بازی بزرگی که رئال مادرید این فصل انجام داده است آسنسیو تنها ۴۴ دقیقه بازی کرده است. وقتی به این موضوع توجه کنید که کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در رقابت‌های این فصل مقابل دروازه حریفان ناکام بوده‌اند، بیشتر به عجیب بودن این موضوع هم پی‌ می‎برید که زیدان در این شرایط به این بازیکن بازی نمی‌ دهد.

در واقع کریستیانو رونالدو و بنزما در این فصل تنها ۲ گل زده‌اند و مثلث هجومی رئال که شامل بیل، رونالدو و بنزما است این فصل عملکرد خوبی نداشته است، اما در این شرایط هم آسنسیو مدام روی نیمکت تیمش است.

بازیکن اسبق مایورکا در مجموع هزار و ۲۲ دقیقه در مادرید بازی کرده و در این دقایق عملکردی فوق‌العاده به نمایش گذاشته است. او توانسته تا اینجا ۷ گل بزند و ۲ پاس گل بدهد. میانگین گل زدن او هر ۱۴۶ دقیقه یک گل است و این در حالی است که بنزما هر ۴۶۹ دقیقه یک گل می‎زند. او این فصل ۱۹ بار بازی کرده و تنها در ۸ بازی در ترکیب اصلی بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.