هافبک سوئیسی توپچی‌های لندن معتقد است شاگردان پپ گواردیولا هم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امتیاز از دست می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آرسنال که پس از گذشت ۱۲ هفته از رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر انگلیس با ۲۲ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست و با منچسترسیتی صدرنشین ۱۲ امتیاز اختلاف دارد، به نظر می‌رسد که بازیکنان این تیم با پیروزی ۲ بر صفر اخیر مقابل تاتنهام انرژی مضاعفی گرفته‌اند و به آینده خوشبین هستند.

گرانیت ژاکا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: به نظر من در فوتبال هر چیز ممکن است. منچسترسیتی در حال حاضر روند خوبی را در پیش گرفته است. آنها عالی بازی می‌کنند و تیم‌های دیگر هم امتیاز از دست می‌دهند، اما امکان دارد که منچسترسیتی هم در ادامه امتیاز از دست بدهد.

در حالی که من‌سیتی در فصل جاری تنها ۲ امتیاز در رقابت‌های لیگ برتر از دست داده و مجموعاً ۴۰ گل به حریفان زده، ژاکای ۲۵ ساله تأکید کرد: منچسترسیتی ممکن نیست با همین وضعیت به کارش ادامه بدهد، اما با این حال ما باید تنها روی کار خودمان تمرکز کنیم. ‌می‌دانیم که نیاز به تلاش بیشتر داریم، اما می‌دانیم که ‌می‌توانیم در بالاترین سطح رقابت کنیم.

وی ادامه داد: در فوتبال هر چیز امکان‌پذیر است و من انسانی واقع‌بین هستم که در کنارش به رویاها و فانتزی‌ها هم فکر می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.