ستاره آلمانی رئال مادرید معتقد است زیدان اعتماد به نفس خوبی دارد و همچنین عنوان کرده که می‌خواهد با تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، زین‎الدین زیدان، سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید، در دو سال اخیر نشان داده که به تونی کروس، ستاره ژرمن تیمش ایمان دارد و مدام از او استفاده کرده است. کروس هم دوست دارد تا جایی که در توانش است پاسخ اعتماد سرمربی تیم را بدهد.

کروس در گفتگو با مجله فدراسیون فوتبال آلمان گفت: اول از همه زیدان به من اعتماد به نفس بسیار خوبی داده است. در دو سالی که با هم بودیم، تقریبا در همه بازی‌ها از من استفاده کرده است، مخصوصا در بازی‌های مهم. خودش می‌داند که همیشه می‎تواند روی من حساب کند و من همیشه همه تلاشم را می‎کنم که بهترین بازی‌هایم را برای او و تیم انجام دهم. ما رابطه خیلی خوبی داریم و همیشه رابطه خوب با مربی برای هر بازیکنی مهم است.

آلمان راهی بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شده است و کروس درباره تیم ملی کشورش هم صحبت کرده است: می‎خواهیم پیشروی زیادی داشته باشیم و قهرمان شویم. این را هم می‎دانم که برای تیم مهم است که من در شرایطی که در اوج هستم برایشان بازی کنم. پس باید به خوبی آماده شوم. می‎خواهم فصل خوبی داشته باشم، چه با رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسیم، چه نه. هدف اصلی من این است که از نظر فیزیکی برای جام جهانی در نهایت آمادگی باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.