کلاس درسی با عنوان فوتبال بدون تبعیض در شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با همکاری مرکز علمی و متدولوژی فدرالی در ۷۰ مدرسه شهرهای میزبان این رقابت‌ها کلاس‌های درس فوتبال بدون تبعیض را برگزار کردند.

سایت رسمی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با انتشار این خبر هدف از برگزاری کلاس‌‌ درس در شهرهای میزبان را جلوگیری از رفتارهای تبعیض‌آمیز در رقابت‌های مهم فوتبالی سال آینده و دفاع از ارزش‌های انسانی با مسئولیت‌پذیری خانواده‌ها در این کشور اعلام کرد.

همچنین نسخه‌های برخط کلاس‌های آموزشی فوق در دسترس همگان خواهد بود که فراگیری و اجرای آن از جمله میراث‌های نامشهود جام جهانی ۲۰۱۸ برای روس‌ها خواهد بود.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی ۲۰۱۸ مربوط به ستایش جهانی یکی از ۱۲ ورزشگاه این رقابت‌ها است. ورزشگاه سن پترزبورگ پس از میزبانی بازی دوستانه تیم‌های ملی روسیه و اسپانیا که با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت مورد ستایس رسانه‌های معتبر بین‌المللی قرار گرفت.

رسانه‌های اسپانیایی‌زبان نیز پس از تعریف و تمجید مربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از ورزشگاه سن پترزبورگ به صورت فوق‌العاده یاد کردند که حتی هوای سرد روسیه باعث نشد تا زمین بازی هنگام بازی تیم‌های ملی ۲ کشور دچار کمترین آسیبی شود.

ورزشگاه سن پترزبورگ میزبانی ۷ بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را بر عهده دارد.

جام جهانی ۲۰۱۸ در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال ۱۳۹۷ در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر برگزار خواهد شد. ایران یکی از ۳۲ تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.