مربی سابق تیم استقلال گفت: نمی‌توانم به مسئولین باشگاه استقلال حق بدهم که چون ما از این تیم شکایت نکردیم حق و حقوق ما را ندهند.

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال اظهار داشت: بعنوان یک استقلالی خوشحالم که این تیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشد، اما بهترین شاهد این مدعا که با طلبکاران تسویه حساب صورت نگرفته خود من هستم.

وی افزود: از ۶ سال پیش تاکنون از باشگاه استقلال طلبکارم و بارها برای احقاق حق و حقوقم در زمان مدیریت های مختلف به این باشگاه مراجعه کردم و خواهان حل مسالمت آمیز اختلافم با مسئولین باشگاه و دریافت مطالباتم شدم اما تا این لحظه هیچ کس حرف ما را در باشگاه نشنید و حضور ما را بعنوان یک طلبکار جدی نگرفت.

مربی پیشین این تیم بیان داشت: سال‌ها برای این تیم بازی کردم و سال‌ها بعنوان مربی روی نیمکت آن نشستم. خودم را یک استقلالی تمام عیار می‌دانم و هرگز در این سال‌ها حتی فکر شکایت از باشگاه هم از مخیله‌ام عبور نکرده است. اما کم کم دارم به این نتیجه می‌رسم شاید من و امثال من اشتباه کردیم که برای گرفتن حق مان شکایت نکردیم.

عالمی بیان داشت: به شخصه بعنوان یک استقلالی خواستم معرفت نشان دهم و از باشگاه خودم شکایت نکنم. اما الان می‌بینم آنهایی که شکایت کرده‌اند زودتر به حق شان می‌رسند و حتی شاید بتوان گفت تنها راه رسیدن به حق و حقوق همین شکایت کردن است.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: امیدوارم مشکلات مالی این باشگاه هرچه زودتر حل و فصل شده و مطالبات همه طلبکاران را پرداخت نمایند، مطالبات مرا هم پرداخت کنند.

مهاجم دهه شصت آبی پوشان که با این تیم سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد در خصوص شرایط این تیم گفت: فعلا برای نظر دادن در خصوص شفر زود است. باید بگذاریم زمان بیشتری از حضور او در تیم بگذرد و بتواند تاثیراتش را بر آن بگذارد و سپس در خصوص عملکرد او اظهار نظر کنیم. امیدوارم شفر توانسته باشد از فرصتی که در کیش داشته نهایت استفاده را برده باشد و تاثیرات حضور او را در دیدار مقابل سیاه جامگان ببینیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.