ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید مدعی شده هدفش رسیدن به پنجمین توپ طلا است و سال بعد هم می‌خواهد برای توپ طلای بعدی بجنگد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال رئال مادرید روز شنبه دیداری حساس مقابل اتلتیکومادرید دارد و دربی شهر مادرید را برگزار خواهد کرد. در آستانه این بازی روزنامه فرانسوی اکیپ گفتگویی با کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال داشته است.

رونالدو در گفتگو با اکیپ گفت: ما قهرمان دو سال اخیر هستیم و می‌خواهیم از عنوان قهرمانی‎مان دفاع کنیم. باید به این موضوع احترام گذاشت. فکر می‎کنم این را نشان دادیم که آماده هستیم و هر زمان لازم باشد به بهترین شکل عمل می‏کنیم.

ادامه صحبت‌های رونالدو درباره انگیزه‎اش برای دستیابی به موفقیت‌های فردی بیشتر است: تا زمانی که به بازی کردن ادامه دهم سعی می‎کنم به همه موفقیت‌های ممکن و در دسترس دست پیدا کنم. فعلا رویایم بردن توپ طلای پنجم است و بعد از آن باید برای توپ طلای سال بعد تلاش کنم.

او که به تازگی پدر شده مدعی شده می‌خواهد خانواده پرجمعیت خوشحالی داشته باشد: خوشحال می‎شوم که افراد زیادی در اطرافم باشند. دوست دارم بچه داشته باشم. برای من زندگی بدون فرزند معنی ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.