سرمربی روسونری از عملکرد شاگردانش برابر نماینده یونان تمجید کرد، هرچند معتقد است تیمش هنوز نیاز به کار بیشتری دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وینچنزو مونتلا که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ اروپا در خانه «آاِک» یونان به تساوی بدون گل بسنده کردند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: صادقانه باید گفت که هنوز باید کار کنیم. بازیکنان ما مشتاق به کار کردن هستند و این تیم کیفیت لازم را هم دارد. در هفته‌های گذشته موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق می‌کردیم و در مقابل هم موقعیت‌های در اختیار حریف قرار می‌دادیم. اکنون موقعیت آنچنانی روی دروازه حریف خلق نمی‌کنیم، اما به ندرت هم به حریف اجازه خلق موقعیت می‌دهیم.

وی ادامه داد: «آاِک» روی یارگیری نفر به نفر به شدت تأکید داشت، از این‌رو این بازی جابه‌جایی در زمین بود. نیمه دوم به مراتب بازی بهتری نسبت به نیمه اول انجام دادیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. از حیث آماری، شاید نتوانسته باشیم خیلی گل زده باشیم، اما در بازی کیه‌وو چهار گل به ثمر رساندیم و تنها یک گل دریافت کردیم.

سرمربی میلان تأکید کرد: گاهی اوقات ما توپ را درست به حرکت در نمی‌آوریم و این چیزی است که ما باید در آن پیشرفت کنیم چون وقتی حریف راه‌های پاس دادن را می‌بندد، ما بیشتر به مشکل می‌خوریم. در این بازی اما نبرد خوبی را از بازیکنانم دیدم و هیچیک از آنها عقب ننشستند. من به آنها ایمان دارم.

مونتلا همچنین در واکنش به شایعه احتمال اخراجش از سرمربیگری میلان در صورت شکست در بازی روز یکشنبه این تیم مقابل ساسولو در رقابت‌های سری A گفت: مدتی است که مراسم خاکسپاری‌ام را تماشا می‌کنم! به هر حال این دیدگاه جدیدی به شما می‌دهد. شوخی به کنار، سران باشگاه میلان به من ایمان دارند و باید ببینم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.