بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: نباید مانند جام جهانی ۲۰۱۴ شود که شب قبل از بازی با نیجریه بگوییم قرار است فردا چه اتفاقی می‌افتد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پژمان منتظری در آغاز تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی در حضور اصحاب رسانه گفت: مصدومیت من دو ماه است که طول کشیده و سه، چهار هفته دیگر طول می‌کشد. شرایطم خوب است و زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی دوران مصدومیتم را طی می‌کنم.

وی در مورد دعوت ۷ بازیکن استقلال به تیم ملی تصریح کرد: نه تنها بازیکنان استقلال، بلکه همه ۲۶ بازیکن دعوت شده از آمادگی خوبی برخوردار بودند و مطمئن باشید هر بازیکنی که اینجاست، تلاش کرده و کادر فنی او را دیده است.

مدافع استقلال که در تمرین تیم ملی حضور داشت، در خصوص امکانات فراهم شده برای تیم ملی تصریح کرد: باید شرایط را بسنجیم. اگر نسبت به جام جهانی قبلی بسنجیم، شرایط بهتر شده، اما اگر هدف ما بزرگ باشد، نیاز به امکانات بیشتر است. تیم ملی جوان شده و بازیکنان جوان نیاز به بازی‌های دوستانه بزرگی دارند. نباید مانند جام جهانی ۲۰۱۴ شود که شب قبل از بازی با نیجریه بگوییم قرار است فردا چه اتفاقی می‌افتد. این مسئله مشکل بزرگی برای ما بود.

منتظری ادامه داد: بازی‌های دوستانه می‌تواند به تیم ملی کمک کند. بازیکنان و استعدادهای خوبی داریم و امکانات تیم ملی هم باید بهتر شود. باید کمپ‌های تمرینی خوبی داشته باشیم، اگر چه خیلی بهتر از قبل شده اما باز هم به نسبت تیم ملی‌های دیگر کشورها عقب هستیم. امیدوارم این جام جهانی دیر نشود و به آنجا نرویم که بگوییم چه چیزهایی از دست داده‌ایم. شما رسانه‌ها هم می‌توانید کمک کنید. باید در ایران امکانات داشته باشیم تا نیازی به اردوهای خارج از کشور نباشد.

وی در خصوص اینکه آیا همراه تیم ملی در اردو حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: من احتمالا نمی‌روم، چون به خاطر مصدومیت کتفم نمی‌توانم بازی کنم. مطمئن باشید که پس از مصدومیت برمی‌گردم. ناامید نیستم و تلاش می‌کنم که دوباره در تیم ملی حضور داشته باشم.

مدافع استقلال در خصوص شرایط خودش خاطرنشان کرد: شرایط خوبی دارم و تمرینات پرفشار را آغاز کرده‌ام. شرایط بهتر از آن چیزی که فکر می‌کردم و کمتر از یک ماه دیگر می‌رسم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.