کارشناس فوتبال ایران گفت: تعویض‌های سرمربی استقلال در دیدار مقابل پرسپولیس مردود بود.

مسعود اقبالی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دربی ۸۵ و شکست آبی پوشان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: این شکست حاصل یکسری اشتباهات بود که از روی نیمکت آغاز و به داخل زمین ختم شد. اشتباهات اصلی را در این بازی سرمربی استقلال مرتکب شد.

وی افزود: شفر در انتخاب ترکیب، انتخاب سیستم و به خصوص در تعویض ها مرتکب اشتباه شد. تعویض های او مردود بود. مثلا وقتی توپ مناسبی به خط حمله نمی رسد او مهاجم نوک تیم را تعویض می کند. عدم استفاده از جباروف جای سئوال و انتقاد دارد. از بازیکنی با کیفیت و تجربه جباروف فقط وقتی می توان استفاده نکرد که او مصدوم یا محروم باشد.

مربی سابق آبی پوشان گفت: مسئولیت نتایج استقلال مستقیم با شفر است. بهرحال او با شناخت و آگاهی کامل هدایت استقلال را پذیرفته و باید مسئولیت نتایج آن را هم بر عهده بگیرد.

اقبالی تصریح کرد: استقلال با شفر در لیگ برتر دو بازی کرده که در هیچ یک از آنها گل نزده و بدتر از آن این است که حتی موقعیت جدی گل هم خلق نکرده است. این نشان می دهد تیم نه تنها نسبت به قبل بهتر نشده، بلکه حرکت منفی هم داشته است. تنها پیروزی آن هم به دیدار خانگی برابر یک تیم لیگ یکی بر می گردد که آن هم سه روز قبل از بازی با استقلال یک دیدار سنگین خارج از خانه را در کرمان پشت سر گذاشته بود.

مدرس رسمی فیفا در ادامه افزود: پرسپولیس مدتی بود است که در افت روحی و فنی به سر می برد و به نظر من این بازی آنها را به شرایط خوب بازگرداند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.