در حالی که تیم استقلال از فقدان یک مدافع میانی جوان و نزدیک به استانداردهای بالای فنی رنج می‌برد، مدافع سابق این تیم همراه تیم نوجوانان در جام جهانی خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال گرچه روزهای پر رفت و آمدی را در نقل و انتقالات پشت سر گذاشت، اما نمی‌توان به عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات نمره قبولی داد. حتی اگر از جدایی ستاره هایی مثل کاوه رضایی و رابسون جانواریو هم که حفظ آنها در فصل جدید کار ساده‌ای نبود عبور کنیم، باید به جدایی برخی از بازیکنان جوان اما آینده دار در فوتبال ایران اشاره کرد. جوانانی که هر کدامشان می‌توانستند همچون امید نورافکن، سید مجید حسینی، فرشید اسماعیلی، کریمی و دیگران خیلی زود تبدیل به ستاره‌های استقلال شوند.

درست در روزهایی که استقلالی‌ها پژمان منتظری را در قلب خط دفاعی خود مصدوم می بینند و وینفرد شفر سرمربی استقلال هم اعتقاد چندانی به لئوناردو پادوانی ندارد، طاها شریعتی مدافع خوش قد و قامت و خوش استایلی که به دلیل چهره متفاوتش شرایط ویژه‌ای دارد، در قلب خط دفاعی بهترین تیم تاریخ فوتبال ایران در هندوستان خوش درخشید. آنچنان که چشم همه فوتبال ایران را به خود خیره کرد.

بازیکن بلند قامت و مو بوری که با تسلط رهبری خط دفاعی تیم نوجوانان ایران در هندوستان را بر عهده داشت و از ارکان موفقیت بزرگ شاگردان عباس چمنیان در جام جهانی نوجوانان ۲۰۱۷ در هندوستان بود و همراه با این تیم تا جمع ۸ تیم برتر جهان صعود کرد و خود را بعنوان یکی از بهترین مدافعان حال حاضر فوتبال ایران معرفی کرد.

شریعتی بازیکن تیم‌های پایه استقلال بود که فصل گذشته هم همراه با تیم امید این باشگاه در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های تهران حضور داشت. وی اولین بار وقتی در دربی امیدهای تهران گلزنی کرد نامش به صورت جدی بین اهالی فوتبال مطرح شد. در حالی که انتظار می‌رفت باشگاه استقلال نسبت به عقد قرارداد این بازیکن با تیم بزرگسالان اقدام کند، این اتفاق نیفتاد تا شریعتی به راحتی به تیم سایپا منتقل شده و حالا و او با ارائه بازی‌های درخشان با تیم نوجوانان در هندوستان حسرت استقلالی ها را در بر داشت.

در روزهایی که آبی پوشان از نبود مدافع میانی رنج می برند، در روزهایی که منتظری جراحی کرده و فعلا قادر به همراهی این تیم نیست، شفر به پادوانی اعتقاد ندارد و عظیم گوگ هم به نظر نمی‌رسد آن مهره مورد نظر شفر باشد، در ایامی که شفر مثل آخرین هفته‌های منصوریان به ناچار از روزبه چشمی در پست غیر تخصصی استفاده می‌کند، شاید حضور این بازیکن هم می‌توانست ظهور یک ستاره جوان دیگر در تیم استقلال را در بر داشته باشد و هم به شریعتی کمک می‌شد تا با سرعت بیشتری پلکان ترقی را طی کند؛ یک بازی کاملا برد - برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.