دبیرکل فدراسیون فوتبال تأکید کرد، بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان کشورمان باید در آینده ترکیب تیم فوتبال بزرگسالان ایران را تشکیل دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا ساکت در مراسم استقبال از بازیکنان و اعضای تیم نوجوانان در جمع شاگردان عباس چمنیان اظهار داشت: این نوید را می‌دهم که این نسل رها نخواهند شد و قطعاً بازیکنان تیم نوجوانان باید در آینده تیم بزرگسالان ایران را تشکیل بدهند و در جام‌جهانی بزرگسالان حضور پیدا کنند.

وی در ادامه در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه امام خمینی (ره) نیز اظهار داشت: ما یک افتخار بزرگ ملی را شاهد هستیم. ما اینجا شاهد حضور آینده فوتبال ایران هستیم. اینها قهرمانان نوجوان ما هستند که از لحاظ اخلاقی، اجتماعی و فنی خودشان را نشان دادند. فدراسیون اینها را رها نخواهد کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: برنامه بلندمدتی برای نوجوانان فوتبال ایران خواهیم داشت، همان‌طور که در یک سال گذشته روی این بازیکنان به صورت ویژه کار شده بود، این روند ادامه خواهد داشت. البته باید قدردان مربیان این تیم هم باشیم که برای شکل‌گرفتن تیم خوب‌شان زحمات زیادی کشیدند. جا دارد که از رسانه‌ها هم تشکر و قدردانی کنیم که از ابتدای مسابقات این تیم تا به امروز نوجوانان را تنها نگذاشتند. همین‌طور از هیئت‌های استان‌ها، باشگاه‌ها، وزارت ورزش و همه نهادهای دیگر باید تشکر کنیم. همه در این افتخارآفرینی بزرگ شریک هستند.

وی در خصوص حمایت فدراسیون برای رشد استعدادهای این تیم نیز خاطر نشان کرد: حتماً حمایت خواهیم کرد و شما در روزهای آینده خواهید دید که تعدادی از بازیکنان تیم نوجوانان به تیم جوانان دعوت خواهند شد. ان‌شاءالله این چرخه ادامه پیدا خواهد کرد و باعث رشد بیشتر این بازیکنان می‌شود.

ساکت درباره نقش باشگاه‌ها در رشد این استعدادها اضافه کرد: این بازیکنان تا اینجا هم توسط باشگاه‌ها پرورش یافته‌اند، اما ارتقای آنها در تیم ملی رخ داده است. باید ممنون باشیم از باشگاه‌ها، چرا که چرخه سازندگی بازیکنان در آنجا شکل می‌گیرد و امیدواریم که توجه بیشتری به استعدادهای ورزشی شود و همه کمک کنیم تا در آینده بازیکنان خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پاداشی هم برای تیم نوجوانان در نظر گرفته شده است یا خیر؟، توضیح داد: با توجه به حضور تاج در هند پاداشی برای این تیم در نظر گرفته شده بود که تا لحظاتی دیگر به آنها اهدا خواهد شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درخصوص موضوع محرومیت محسن مسلمان و وریاغفوری از شرکت در مسابقات لیگ و دربی تصریح کرد: این موضوع در حال پیگیری است و مراحل آن در حال انجام است، تاج هم پیگیری می‌کند و ان‌شاءالله خبررسانی خواهد شد.

ساکت در پاسخ به این پرسش که «آیا این دو بازیکن به بازی دربی می‌رسند یا خیر؟»، نیز گفت: نتیجه این موضوع فردا اعلام می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.