دبیر کل فدراسیون فوتبال با ستایش عملکرد تیم نوجوانان ایران در جام جهانی گفت: تا سال‌ها با مباهات از افتخار این تیم صحبت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت ساعتی پس از پایانی دیدار ایران و اسپانیا در تماس تصویری با اردوی تیم ملی نوجوانان در هند خطاب به ملی پوشان عنوان کرد:کار بزرگ شما در جام جهانی هند، یکی از مهم‌ترین اخبار ورزش و به ویژه فوتبال کشور در سال ۹۶ بود که بی‌شک در سال های بعد هم با افتخار و مباهات درباره آن صحبت می‌شود.از شما می خواهم که سرتان را بالا بگیرید، چون به باور مردم عزیز و فوتبالدوست کشورمان شما قهرمانید.

وی ادامه داد: خوشحالیم نخستین ثمره فعالیت‌های مربوط به سازمان تیم‌های ملی که از خرداد ماه سال گذشته شکل گرفت با حضور مربی فهیم و بادانش فوتبال کشور، عباس چمنیان عزیز در جام جهانی هند ۲۰۱۷ روزهای طلایی را برای فوتبال ما رقم زد.از همان روزها که این تیم شکل گرفت، روشن بود که ثمره آن تلاش‌ها پس از نایب قهرمانی در قاره کهن، در نهایت منجر به خلق روزهای درخشانی در سطح جهانی می‌شود که به باور اینجانب، آنچه در جام جهانی دیدیم تازه ابتدای مسیر افتخار و بزرگی این تیم بود. اطمینان دارم از فردا این مجموعه پرتوان در گروه کادر فنی و همچنین بازیکنان تلاش‌های تازه خود را برای رسیدن به موفقیت‌های جدید و فتح قله‌های رفیع دیگر آغاز می کنند و بدون از دست دادن زمان با درس گرفتن از تجارب گران‌سنگ جام جهانی، برای روزهایی که در راه هستند طرحی نو در می‌اندازند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: سرمربی تیم ملی نوجوانان با درک صحیح از فرصت‌ها و تهدیدهای مربوط به این رده سنی،در دورنمای خود ظرفیت‌سازی در دو بعد روحی را از یک سو و از سوی دیگر،پیشرفت در بستر فنی را در دستور کار قرار داده بود.گزافه نیست بگوییم عباس چمنیان عزیز در هر دو بعد شخصیتی و فنی،شاگردانی بزرگ را به جامعه فوتبال تحویل داد.

ساکت افزود: یک ماه پیش وقتی تیم ملی نوجوانان عازم سفر به اردوی اسپانیا بود وعده ما از همان شب ابتدای پاییز به پله‌های فرودگاه بین المللی امام(ره)بود. اینک لحظه موعود نزدیک است که ملت ایران،فرزندان سزاوارش را به آغوش بکشد و به همین دلیل عصر دوشنبه همه به فرودگاه می‌آییم تا در نخستین لحظات بازگشت کاروان پرافتخار ایران،به تک تک اعضای تیم،از کادر فنی شایسته،بازیکنان زحمت‌کش،کادر سرپرستی فداکار، تیم پزشکی، تیم تدارکات و ...خدا قوت بگوییم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.