کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که بازیکنان این تیم مقابل الهلال همه تلاش خود را به کار برده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل نفت تهران، اظهار داشت: بعد از بازی الهلال متأسفانه شب بازی را از دست دادیم و صبح به تهران رسیدیم. فشار زیادی را در آن بازی تحمل کردیم و امروز هم نفت خیلی بسته بازی می‌کرد، اما بچه‌ها خیلی خوب تلاش کردند. از هواداران هم تشکر می‌کنم که حمایت‌های‌شان باعث شد امروز نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد انتقادات پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس از شکست این تیم مقابل الهلال گفت: پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان است. آنها برای تیم زحمت کشیدند، اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. متأسفانه نتوانستیم آن‌طور که باید و شاید بازی کنیم. شرایط طوری رقم خورد که نتوانستیم به فینال برسیم. پرسپولیس مال هواداران و پیشکسوتان است. آنها سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیدند، اما من این را می‌دانم که بچه‌های ما خیلی تلاش کردند.

بازیکن تیم پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه «آیا مصدومیتت به‌طور کامل رفع شده است؟»، تصریح کرد: بله، خدا را شکر شرایط خوب است.

حسینی با اشاره به وضعیت نابسامان باشگاه نفت، خاطرنشان کرد: مقصر الان سازمان لیگ است. وقتی سازمان لیگ آن سالی که ما شکایت کردیم، پیگیری نکرد و اجازه داد دو سال بازی کند، باید منتظر این مشکلات می‌بودند. پولی که باید می‌دادند ۱۰ میلیارد بود، اما الان شده ۳۰، ۴۰ میلیارد. اگر همان سال جلوی آنها را می‌گرفتند، الان تا این حد بدهی‌ها بیشتر نمی‌شد.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا در این مدت با مسئولان باشگاه نفت جلسه‌ای در این خصوص نداشتید؟»، گفت: این حرف‌ها چیست! شما اصلاً نمی‌دانید آنجا مدیر کیست. شما (خبرنگاران) که باید بهتر از ما بدانید. مردم فکر می‌کنند ما دروغ می‌گوییم. در ایران هیچ فوتبالیستی زور آن را ندارد که پولش را بگیرد. همه ما الان شکایت کردیم و رأی داریم، اما واقعاً هیچ اتفاقی نیفتاده است. از فدراسیون بپرسید که برای چه رأی می‌دهد؟!

حسینی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگاری که به او گفت: «به نظر می‌رسد کمیته انضباطی ضمانت اجرایی کافی را ندارد»، عنوان کرد: دقیقاً، ندارد. ما رأی داریم. البته تاکنون شکایتی نکرده‌ایم، اما باید با بچه‌ها صحبت کنیم و این کار را انجام دهیم. واقعاً خسته شدیم. اگر بشود شکایت کنیم، عالی می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.