بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: هر روز درباره وضعیت مالکیت باشگاه نفت خبری جدید می‌شنویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عیسی آل‌کثیر بعد از پایان بازی پرسپولیس و نفت تهران در جام حذفی که با پیروزی ۲ بر صفر سرخپوشان همراه بود در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی سختی بود و به پرسپولیسی‌ها بابت این برد تبریک می‌گویم. آنها قهرمان سال گذشته هستند و ما در این فصل بدنسازی نداشتیم و در شرایط بدی بودیم. حق پرسپولیس برد بود و مبارک‌شان باشد.

وی در خصوص وضعیت مالکیت باشگاه نفت نیز ادامه داد: هر روز درباره این قضیه یک خبر جدید می‌شنویم و شب که می‌خوابیم و صبح بیدار می‌شویم باز هم یک خبر جدید است. دیگر خسته شدیم و دیگر این مسائل برای‌مان لوث شده است.

بازیکن نفت تهران در خصوص این که آیا دوست دارید علی کریمی سرمربی شما باشد یا حمید درخشان، گفت: در این خصوص سوال نپرسید و بهتر است که در این باره با مدیرعامل باشگاه صحبت کنید.

آل‌کثیر در خصوص عدم موفقیتش در به ثمر رساندن ضربه پنالتی در دقایق آخر بازی، تصریح کرد: ضربه پنالتی ۵۰ - ۵۰ است و این شانس من بود که این ضربه تبدیل به گل نشود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید پنالتی را با حرص زدید، اظهار داشت: بله این پنالتی را با حرص زدم چون فشار بازی بسیار زیاد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.