هافبک نفت تهران گفت: بازی خوبی از خود ارائه کردیم و مستحق شکست برابر پرسپولیس نبودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم بیگ زاده پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس تهران از مرحله یک هشتم جام حذفی افزود: بازی خوبی ارائه کردیم اما مستحق شکست نبودیم و می توانستیم بازی را به وقت اضافه و یا پنالتی بکشانیم.

وی تاکید کرد: در نیمه اول چند موقعیت داشتیم که با بدشانسی از دست دادیم اما در نیمه دوم زمانی که بازی خوبی از خود ارائه می کردیم متاسفانه بر اثر دو اشتباه دو گل دریافت کردیم و بازی را به حریف خوبمان واگذار کردیم.

بیگ زاده در پاسخ به این پرسش که هواداران به شدت از مصدومیت های پی در پی شما ناراحت بودند، ادامه داد: ما برای وقت کشی به میدان نرفتیم اما وقتی بازیکن مصدوم می‌شود نمی توانیم به زور او را از زمین بلند کرده و به او بگوییم بازی کن.

هافبک نفت تهران همچنین خاطرنشان کرد: جام حذفی برای ما تمام شد و ما باید تمام تمرکزمان را برای موفقیت در لیگ بگذاریم. نفت امسال با مشکلات زیادی مواجه بود. دو بار تغییر سرمربی باعث شد شرایط تیم قابل قبول نباشد اما تلاش می کنیم تا در ادامه راه با بازیهای خوبی که از او ارائه می کنیم نتایج قابل قبولی از خود ارائه کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: همیشه مشکلات در فوتبال ما وجود داشته اما هیچ کس به اندازه تیم ما شرایط سختی نداشت و امیدوارم با رفع مشکلات، روزهای خوبی را نفت شاهد باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.