مالک باشگاه نفت تهران گفت: برای دربی هشتاد و پنجم یک میهمان ویژه را به ورزشگاه خواهیم آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا جهانیان پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس تهران از مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام دادیم اما شرایط آنها بهتر از ما بود و توانستند ما را شکست دهند.

وی افزود: بازیکنان ما تلاش زیادی از خود نشان دادند اما نتوانستند از موقعیت های بدست آمده استفاده کنند و ما این بازی را واگذار از گردونه جام حذفی کنار رفتیم. برای باشگاه نفت برنامه های زیادی داریم و می خواهیم یک میهمان ویژه را برای دربی به تهران آورده و مردم را سورپرایز کنیم.

جهانیان در ادامه خاطرنشان کرد: می خواهیم یک مدرسه فوتبال حرفه ای را تشکیل دهیم تا بتوانیم بازیکنان بزرگی به فوتبال ارائه کنیم.

وی در خصوص این سئوال که آیا بدهی های بازیکنان گذشته را پرداخت خواهید کرد یا خیر، تصریح کرد: یکی از برنامه های ما همین مسئله است تا کسانی که از باشگاه طلبکار هستند بدهی هایشان را پرداخت کنیم و شکایت هایی را که از ما کرده اند حل و فصل کنیم.

مالک باشگاه نفت تهران در پاسخ به این پرسش که مطالبات علی کریمی را پرداخت خواهید کرد یا خیر گفت: ما در تلاشیم تا هر کسی از ما طلبکار است مطالباتش را پرداخت کنیم.

جهانیان با انتقاد از برنامه نود گفت: متاسفانه این برنامه هیچ خدمتی به فوتبال ایران نکرده است و جز حاشیه هیچ چیز برای فوتبال ایران نداشته و من نمی دانم چرا آنها بدنبال حاشیه هستند.

وی در پایان گفت: امیدواریم در آینده با همکاری بازیکنان و کادر فنی شرایط نفت بهتر شده و بتوانیم روزهای خوبی را با نفت در لیگ برتر سپری کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.