ژاوی هرناندس مدعی شده در مراسم ازدواج مسی، نیمار برای او توضیح داده که از حضور در بارسا خوشحال نیست و می‎خواهد از این تیم جدا شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم ازدواج مسی در تابستان برگزار شد و بازیکنان و کارمندان حال حاضر و سابق تیم فوتبال بارسلونا در آن حضور داشتند. دو نفر از مهمانان آن مراسم ژاوی و نیمار بودند و حالا بعد از مدت‎ها ژاوی مدعی شده در آن مراسم نیمار به او گفته که به تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن ملحق خواهد شد.

ستاره اسبق سانتوس از زمانی که به تیم فرانسوی ملحق شده عملکرد خوبی داشته و توانسته به بهبود عملکرد این تیم کمک کند. ژاوی اما در گفتگویی با بی‌بی‌سی درباره او گفت: نیمار به من گفت که می‌خواهد تیمش را عوض کند. از او پرسیدم چرا و توضیح داد که در بارسلونا خوشحال نیست. او ترجیح می‌داد باشگاه را ترک کند و می‌خواست با پی‎اس‎جی در اروپا تجربه‌ای متفاوت به دست آورد.

ژاوی در ادامه درباره سیاست‌ پرداخت مبالغ نجومی توسط باشگاه پاریسی برای نیمار و امباپه گفت: به نظرم با نیمار و امباپه پاری‎سن ژرمن حالا شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان دارد. به همین دلیل چنین پولی خرج کردن تا بازیکن به خدمت بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.