رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که حوادث دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده درباره حوادث دیدار استقلال و نساجی مازندران که روز گذشته (جمعه) برگزار شد، گفت: منتظر گزارش مقامات رسمی مسابقه هستیم و زمانی که به طور کامل در جریان حوادث مسابقه قرار گرفتیم، حتما بررسی‌های لازم را انجام خواهیم داد و در نهایت رأی مربوط به تخلفات این دیدار را صادر خواهیم کرد.

وی گفت: در بازی‌هایی که به صورت مستقیم پخش می‌شود، بدون شک اینگونه رفتارها تاثیر بسیاری بر مخاطب دارد، بنابراین مطمئنا این قضیه به شکل جدی بررسی خواهد شد. جدا از اینکه مسائل داوری این دیدار چگونه بوده که مسلما قضاوت فنی داور هیچ ارتباطی به کمیته انضباطی پیدا نمی‌کند، اما حوادث انضباطی مسابقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و باید دید مقامات رسمی در این دیدار (نماینده فدراسیون و گروه داوری) مطالب و مسائل انضباطی را چگونه منعکس می‌کنند.

رئیس کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: همیشه به کادر فنی و مسئولان تیم‌ها متذکر شده‌ایم که در همه مسابقات از انجام رفتارهای غیر ورزشی و خلاف مقررات فوتبال خودداری کنند و این قضیه در برخی از رقابت‌ها که به دلایلی مسابقات بزرگ و حساس قلمداد می‌شوند، اهمیتش دو برابر است. مخصوصا زمانی که یک مسابقه به طور پخش مستقیم در معرض دید و تماشای علاقه‌مندان فوتبال قرار می‌گیرد و تمام رفتار بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران تاثیر مستقیم در بینندگان دارد.

حسن‌زاده در پایان گفت: در هر صورت به محض رسیدن گزارش این دیدار، بررسی و در نهایت رأی را صادر می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.