سرمربی یوونتوس با وجود پیروزی از شاداب نبودن تیمش گله کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پس از برتری ۲ بریک تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون در لیگ قهرمانان اروپا از شاداب نبودن بازیکنان خود گله کرد.

او گفت: در حال حاضر اصلا شادابی لازم را نداریم و تعداد زیادی از بازیکنانمان دور از میادین هستند.بازیکنانی که از بازی‌های ملی برگشته بودند هم قدرت و توان لازم را نداشتند و باید بیش‌تر تلاش و تمرین کنیم. فصل گذشته، سپری شده و ما باید در سطحی بالا ظاهر شویم.شما باید هر روز تمرینات بجنگید.هیگواین در این بازی با کیفیت، قدرت بدنی و شخصیت بالایش، نمایش خوبی داشت.پیروزی در لیگ قهرمانان آسان نیست. ما یک گام رو به جلو برداشتیم اما هنوز راه زیادی مانده و باید دوباره قدرت سابق را بازیابیم.شروع مجدد ما پس از تعطیلات بعدی بازی‌های ملی شکل می‌گیرد.

او در ادامه افزود: به ویژه در ۲۰ دقیقه اول اشتباهات تکنیکی زیادی داشتیم.به همین دلیل مجبور به دوندگی زیاد و بازی ریسکی در دقایق پایانی شدیم.از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم.باید در تمرینات برای بالاتر بردن سطح آمادگی بدنی و شادابی خودمان کار کنیم.از نمایش تیمم در برخی دقایق بازی خوشحالم.در چند بازی اخیر فقط یک پیروزی به دست آوردیم و در رویارویی با تیم‌های لاتزیو و آتالانتا بدترین بازی ممکن را انجام دادیم. خوشبختانه در جدال با اسپورتینگ شرایط بهتری داشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.