سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس پساز تساوی ۲-۲ مقابل الهلال و حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا در کنفرانس خبری پس ازاین دیدار حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

برانکو در ابتدا گفت:« به تیم الهلال تبریک می‌گویم. آنها تیمخیلی خوبی هستند. الهلالی‌ها توانستند به فینال بروند و مرحله سختی را پشت سرگذاشتند. آنها در گروه سختی هم بودند و مثل ما تا اینجا آمدند.»

سرمربی سرخ ها در خصوص عملکرد منشا و اشتباهاتداوری گفت:« به منشا تبریک می‌گویم که مرد میدان بود، دو گل زد و به تیمش کمک کرد.ما خیلی سعی کردیم که در این بازی به برد برسیم. با توجه به نتیجه بازی رفت کارخیلی سختی داشتیم. به نظرم شروع خیلی خوبی داشتیم چون زود به گل رسیدیم اما داورمسابقه با پنالتی اشتباهی که گرفت کارمان را سخت‌تر کرد. وقتی یک تصمیم اشتباهگرفته می‌شود، شرایط کاملا تغییر می کند. متأسفم که نتوانستیم به فینال برویم.»

برانکو در خصوص برنامه تیمش برای مهار عمر خریبین گفت:« اولین چیزیکه باید بگویم، این است که خریبین بازیکنی عالی است. می‌توانم اول از شما بپرسمقیمت بازیکنان الهلال چقدر است؟ آنها بازیکنان خوبی داشتند. البته بازیکنان ما همعالی بودند و این را باید در نظر بگیرید. داور بازی با پنالتی اشتباهی که گرفتبرنامه ما را به‌هم ریخت. وقتی داور مقابل شماست، کارتان سخت می‌شود. من از شما می‌پرسمکه چرا آنها نتوانستند منشا را مهار کنند، او هم امروز دو گل زد. به نظرم حتی قبلاز گل دوم الهلال هم بازیکن آنها روی خلیل‌زاده خطا کرد.»

سرمربی پرسپولیس ضمن تقدیر از بازیکنانش بابتحضور در این مرحله گفت:« من باید به بازیکنانم تبریک بگویم که حضور آنها در نیمهنهایی عالی بود. به آنها خسته نباشید می‌گویم و مطمئناً می‌توانیم از این نتایجتجربه کسب کنیم. ما این فصل تجربه خوبی از لیگ قهرمانان گرفتیم، از گروه سخت‌مانصعود خوبی داشتیم و به نیمه نهایی رسیدیم.»

سرمربی کروات سرخ ها با تمجید از هافبک دفاعی های تیمش گفت:« کمال وربیع خواه امشب بزرگی کردند. من نمی توانستم با ۱۵ مهاجم بازی کنم. ضمن اینکهاگر گل اول را که صحیح هم نبود، نمی‌خوردیم شرایط فرق می‌کرد. البته باید بگویم مابا دو هافبک دفاعی هم دو گل زدیم. ما پلن B هم داشتیم،اما به نظرم عالی بازی کردیم.»

برانکو در بخش پایانی صحبت هایش با انتقاد ازانتخاب داور عمانی گفت:« برای من عجیب است که داوری از عمان را برای ما می‌گذارند.این بازی نیمه نهایی است و باید بهترین داوران را انتخاب کنند. چرا برای بقیه بازی‌هااز ژاپن، چین و استرالیا داور انتخاب می‌کنند، اما برای بازی ما داور عمانیگذاشتند؟»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۶ )