برای خرید هافبک آلمانی تیم فوتبال شالکه، مانعی بزرگ بر سر راه قرمزپوشان مرسی‌ساید قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه میرر، شانس باشگاه لیورپول برای خرید لئون گورتزکا از شالکه ضربه‌ای بزرگ خورد چرا که آبی‌پوشان گِلزن کرشن قصد دارند با این بازیکن ۲۲ ساله قراردادی جدید منعقد کنند.

قرارداد فعلی گوتزکا با شالکه تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و لیورپول امیدوار بود که او را در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد جذب کند اما حالا ظاهراً شالکه توانسته بازیکنی که از بایرن مونیخ به عنوان دیگر مشتری او یاد می‌شود را متقاعد کند که یک قرارداد جدید ببندد. با این حال لیورپول هنوز هم برای هرید گوتزکا شانس دارد و آن این است که در رقابت‌های لیگ قهرمانان پیشروی و از مرحله گروهی صعود کند.

کلوپ، سرمربی لیورپول جزو کسانی است که شیوه بازی گوتزکا را تحسین می‌کند و نمایش‌های اخیر این بازیکن در جام کنفدراسیون‌ها به همراه تیم ملی آلمان هم مزید برعلت شده که او بیش از پیش خواهان جذب این هافبک ملی‌پوش شود. طبق ادعای نشریه بیلد، باشگاه شالکه به گوزتکا پیشنهاد حقوق ۸ میلیون یورو در سال را داده و این پیشنهاد احتمال ماندن او در این تیم را افزایش داده است.

طبق همین گزارش، قرارداد جدید گورتزکا اما شامل بندی برای فسخ خواهد بود که به او اجازه می‌دهد در صورت دریافت پیشنهاد از یک تیم طراز اول در لیگ قهرمانان اروپا، گلزن کرشن را ترک کند. از این روز پیشرفت مردان کلوپ در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند آنها را به خرید گورتزکا امیدوار کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.