روزنامه هواداری تیم فوتبال رئال مادرید در گزارشی مدعی شده خوب است سران باشگاه سرمربی تاتنهام را زیر نظر داشته باشند تا زمان جدایی زیدان او را به خدمت گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه دیدار حساس تیم‌های فوتبال رئال مادرید و تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا مطبوعات اسپانیایی اخباری عجیب مطرح کردند. در حالی که حتی مطبوعات غیر اسپانیایی هم به این بازی و جذابیت‌های آن پرداخته بودند، مارکا، روزنامه هواداری رئال و چاپ مادرید در گزارشی از اشتیاق رئالی‌ها به زیر نظر داشتن مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام نوشت. آن هم در حالی که زین‌الدین زیدان بدون هیچ مشکل و حاشیه به عنوان مربی در این تیم به کارش ادامه می‎‌دهد و در حال شکستن رکوردهای متتفاوت و کسب جام‌های مختلف با تیم سفیدپوش مادرید است.

مارکا نوشته در حال حاضر زیدان در رئال مادرید به خوبی کار می‌کند، اما بهتر است باشگاه از حالا به فکر جانشین او باشد و باید پوچتینو را در نظر داشته باشد تا در صورتی که با سرمربی فرانسوی قطع همکاری شد، گزینه جایگزین را انتخاب کنند. این نشریه همچنین نوشته او زمانی که در اسپانیول، تیم دوم شهر بارسلونا، کار می‎کرده، گفته هرگز با بارسلونا همکاری نخواهد کرد و این ادعای او باعث شادی هواداران رئال مادرید شده و حالا سرمربی آرژانتینی هم برای سران باشگاه و هم هواداران شخصیتی دوست‎داشتنی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.